cluc24

duminică, 9 octombrie 2016

La plimbare prin Europa


Oamenii în general preferă să lenevească şi să se relaxeze în week-end. Uneori cele două dorinţe nu se împacă.
Sâmbăta este zi de curăţenie iar mie nu-mi convine deloc! Am ajuns să vâd aspiratorul ca fiind cel mai mare duşman al meu. Este asemuitor cu un bau-bau al copilăriei.
Soţia mea găteşte, eu fac curat şi mă enervez pentru că durează aşa de mult. Uneori uit să iau o pauză iar produsul electrocasnic reacţionează, decuplându-se şi făcându-mă să aştept mult mai mult timp pentru revenirea lui în parametrii, decât dacă aş fi aşteptat să se răcească, ducând la mici certuri.
După aceea mă relaxez cu ajutorul laptopului. Asta în cazul în care soţia mea nu are obiecţii sau nu-mi scoate din greşeală componentele din priză, făcându-mă să pierd timpul descoperind ce defect a apărut....
Văzând problemele care apar, am decis ca să plecăm, măcar la o distanţă de două week-end-uri, în călătorie. Este puţin timp dar, putem să ne relaxăm chiar dacă nu lenevim, dar nici nu prestăm servicii gospodăreşti!
Am fi vrut să cutreierăm ţara în lung şi-n lat dar nu ne permite timpul şi banii. Să ajung până la Timişoara, cu maşina, facem mai mult decât o călătorie cu avionul în Europa, fără a mai cheltui bani şi pe reparaţiile ulterioare ale autoturismului, după contactul cu drumurile din patria noastră. Deşi este frumoasă, România pierde mult în prisma turismului din cauza infrastructurilor. Din acest motiv, cei mai mulţi preferă o vacanţă europeană.
Astfel, cele mai lungi drumuri sunt cele până în Bucureşti, la aeroport, că apoi avioanele îşi fac cu prisosinţă treaba. Poate se va construi mult aşteptatul aeroport şi la Braşov....
În general, de călătorii, de locaţii şi de transport se ocupă soţia mea, dar la ultima activitate gospodărească, de curăţenie prin casă, s-a supărat pe mine şi a zis că nu se va mai ocupa de atâtea treburi...
Astfel am fost nevoit să caut eu o călătorie perfectă dar puţin mai lungă... Întâi am verificat contul bancar, apoi m-am uitat în portofelul meu şi pe ascuns şi în cel al soţiei. Ca să ştiu bugetul de care dispun. Eu aş vrea să văd Italia dar nu aşa scurt... Să trec prin mai multe oraşe, adică să caut destinaţii de week-end prelungit!
Astfel pentru un city break low cost am ales o primă destinaţie ca fiind Milano, la aeroportul Milan Bergamo. Normal că am ales varianta cu retur, că oricât de mult ne-ar plăcea pe acolo, tot trebuie să revenim acasă. Trebuie să mergem la servici, la cunostinţe, să facem curăţenie….



După ce am ales data, cursa, locul şi numărul de bagaje, repede pentru că se ocupau în ritm alert, am căutat şi un hotel, pentru care să am transport asigurat. După ce am terminat totul am verificat valoarea finală pentru cele două nopţi cu transport şi cazare prin Ryanair. Mă încadrez în buget, având şi bani de cheltuială! Măcar ne relaxăm săptămâna viitoare, ca apoi să ne întoarcem la treburile gospodăreşti, cu forţe proaspete! Ne încărcâm toate bateriile, ale noastre, de telefon….


Aşa cum eu mereu sunt în criză de timp iar inevitabilul nu poate fi evitat, am posibilitatea să folosesc aplicaţia mobilă Ryanair  pentru a-mi face check-in!
Este clar că totul ţine cu mine! Când mă apuc de ceva, sigur reusesc!
O să fie perfect în principalul oraş din nordul Italiei. Vom admira câmpiile Lombardiei şi vom fi la zi cu moda şi design-ul, că doar Milano este considerată capitală modei datorită faimoaselor case de modă. 


Voi avea răbdare să străbatem magazinele…. şi să vizionăm un spectacol la celebra Scala. După Domul din Milano ne vom opri în mod cert la Castelul Sforzesco!



Când vom reveni, o să avem ce povesti!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu