cluc24

duminică, 19 august 2018

Căutând performanța....


Activitatea de blogger este una plăcută dacă îți place comunicarea scrisă și să re(descoperi) multe lucruri și evenimente importante și interesante din viața de zi cu zi.
Am început să scriu din pasiune dar prima oară când am îndrăgit arta scrisului a fost în perioada adolescenței când îmi găseam cu usurință eroii. Acum, fiecare persoană, fără să-și de-a seama devine un personaj, un mic erou, uneori pozitiv, alteori negativ, influențat constant de mediul ambiant și de inteligența socială. Stările de empatie sau anxietate se pot înlocui uneori mult prea repede una pe cealaltă.
La început am fost îngândurat pentru că nu reușeam să am feedback-uri legate de articole și am decis să particip la diferite concursuri. Reușeam să câștig mici premii simbolice și am ajuns la concluzia că totul este în zadar, pentru că sunt departe de ceea ce mi-am propus. Când deziluzia era lângă mine, la birou, brusc am aflat căî am câștigat un concurs la care nu mă așteptam, cu recompensă financiară. Din acel moment, mi-am găsit calea spre gândire pozitivă. A fost o primă victorie în domeniul blogului.
În prezent, chiar dacă am perioade nefaste, sper să revină soarele și pe blogurile, ceea ce se și întâmplă, dar uneori este nevoie de timp și de răbdare.
Blogging-ul este ca o competiție sportivă unde fiecare echipă luptă pentru performanță și creșterea calitativă a propriei activități. La fel este și în sport, la handbal. Pentru orice, există un început.
Aceste gânduri mi-au revenit în memorie, așa cum am spus și într-un alt articol, datorită campaniei „Mingi în școli”, aflată la a treia ediție, această campania  continuă și anul acesta sub motto-ul „Echipează viitorii handbaliști ai României!”. În primii doi ani ai acestei campanii au fost donate 5.000 de mingi de handbal în 470 de școli de pe teritoriul României.
 Campania „Mingi în școli” își propune să doneze echipamente sportive viitorilor campioni ai țării pentru a oferi ocazia mai multor copii să joace handbal. Această campanie a fost lansată de Henkel Beauty Care România, în parteneriat cu Federația Română de Handbal, în anul 2016, fiind un proiect menit să crească accesul elevilor la acest sport și să susțină viitoarea generație de campioni ai handbalului românesc. Chiar avem nevoie de sportivi care să readucă gloria României.
Anul acesta, campania „Mingi în școli” a început în data de 1 august și este susținută prin intermediul platformei www.mingiinscoli.ro, fiind promovată atât online, cât și offline în hipermarketurile și supermarketurile din întreaga țară. Imaginea de mai jos aparține sitului campaniei.


Oricine achiziționează produse din gama FA  în perioada 1 – 31 august va contribui la susținerea handbalului românesc prin dotarea cu echipamente sportive a școlilor din întreaga țară.
Pentru a înscrie o școală în campanie, trebuie completat formularul de campanie de la secțiunea „Înscrie o școală”, accesată pe platforma www.mingiinscoli.ro.
Doar împreună și printr-o comunicare eficientă putem reuși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu