cluc24

duminică, 16 octombrie 2016

Banc - angajatul şi seful

Angajatul către şef:
- Mi-aţi promis că îmi măriţi salariul, dacă sunteţi mulţumit de mine...
- Cum pot fi mulţumit cu cineva care cere mărire de salariu ?!


- De unde aveţi banii aceştia? - Din sertar. - Şi cine i-a pus în sertar? - Nevastă-mea. - Şi nevasta dumneavoastră de unde îi are? - De la mine. - Si dumneavoastră de unde îi aveţi? - V-am mai spus, din sertar

Citeste mai mult: adev.ro/of47z2
- De unde aveţi banii aceştia? - Din sertar. - Şi cine i-a pus în sertar? - Nevastă-mea. - Şi nevasta dumneavoastră de unde îi are? - De la mine. - Si dumneavoastră de unde îi aveţi? - V-am mai spus, din sertar.

Citeste mai mult: adev.ro/of47z2
- De unde aveţi banii aceştia? - Din sertar. - Şi cine i-a pus în sertar? - Nevastă-mea. - Şi nevasta dumneavoastră de unde îi are? - De la mine. - Si dumneavoastră de unde îi aveţi? - V-am mai spus, din sertar.

Citeste mai mult: adev.ro/of47z2
- De unde aveţi banii aceştia? - Din sertar. - Şi cine i-a pus în sertar? - Nevastă-mea. - Şi nevasta dumneavoastră de unde îi are? - De la mine. - Si dumneavoastră de unde îi aveţi? - V-am mai spus, din sertar.

Citeste mai mult: adev.ro/of47z2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu