cluc24

sâmbătă, 11 aprilie 2020

O nouă copilărie - #StaiAcasa


Este atât de frumos să fii copil și să-ți trăiești la maxim copilăria!
Îmi aduc aminte de vremurile când aveam o străbunică la țară și mergeam în vacanță, uneori pe acolo. Mă urcam în copaci, pe acoperișul casei și împiedicat cum eram, picam pe iarba din fața casei. A fost bine că nu mi-am rupt nimic dar am prins teamă de înălțime.
Revenind acasă, aveam o minge mică de pluș, alteori câte un balon cu care jucam fotbal. Deschideam ușile din capătul holului, de la baie și sufragerie, puneam câte un ghiozdan în mijlocul lor (portarul) și începeam să bat mingea, fără mare zgomot să nu mă audă vecinii. Fiind singurul jucător activ, eram mereu cel mai bun și consumam multe calorii. Beam multă apă minerală, iar bunica mea îmi zicea „o să-ți crească broaște în stomac”. Până acum nu mi-au crescut.
Apoi a început perioada anilor de școală. Plecam mai repede la cursuri, dar nu din dorința de a învăța mai mult ci pur și simplu ca să ne adunăm în curtea școlii să jucăm fotbal.
Apoi am ajuns la liceu. Drumul lung și obositor dintr-un capăt al orașului în celălalt mă deranja, dar tot mergeam mai repede, iar cele mai plăcute clipe erau pauzele când jucam fotbal, sau orele de sport când practicam baschetul. Apoi am început să merg și să mă întorc pe jos, să mă deplasez ca pieton între locuință și școală, renunțând la transportul în comun.
Când am devenit o persoană matură, am început să practic sportul la sala de fitness și prin piață, la cumpărături. Acolo participam la cursa cu obstacole, evitând persoanele care se opreau brusc, fără a anunța, sărind din calea lor.
Deoarece nu puteam merge pe jos la servici, fiind în altă localitate, de fiecare dată când urcam în apartament, foloseam scările, indiferent că veneam de la servici, cumpărături, plimbare, vizite, pentru că oricum nu aveam lift deși stăteam la ultimul etaj.
Acum stăm acasă..  un timp. Este bine că pot recupera timpul pierdut, făcând ceea ce vreau. Mănânc sănătos, beau multă apă, mai ales apă minerală naturală Stânceni.
Apa minerală naturală carbogazificată Stânceni are un conținut bogat în minerale, în special sodiu, calciu și magneziu, oferind o hidratare optimă și susținând buna funcționare a organismului. Sursele Stânceni sunt situate în partea centrală a României, în Carpații Orientali, zona protejată Parcul Național Călimani, departe de orice sursă de poluare, rocile vulcanice furnizând apei un conținut special de minerale.

 În 2019, în cadrul competiției internaționale World Selection, apa minerală naturală carbogazificată Stânceni a primit distincția Gold Award, premiul fiind o confirmare a calității deosebite a apei izvorâtă din Munții Călimani. Apa minerală face parte din brandul de renume Romaqua Group Borsec.
După ce mă hidratez cum trebuie, încep să facă diverse alergări prin casă, mai ales când uit câte ceva pe foc. În rest fac sport ca în copilărie: tracțiuni, genoflexiuni, abdomene și spre bucuria mea, mi-am regăsit mingea de pluș. Pot spune că retrăiesc a două mea copilărie.
Nici nu mi-am dat seama cât de ușor este să faci sport, elemente specifice de încălzire și să te simți bine!
Totul ține doar de noi, de mentalitatea noastră.
Termin repede articolul, că am o restanță de ieri. Apropo, multe informații despre modalitățile de recuperare fizică și psihică le-am găsit în online. Caută și vei găsi, sănătatea o vei recuceri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu