cluc24

marți, 14 aprilie 2020

Credit insuficient - rezolvare rapidă


Gigel privește în zare. Se ridică de pe canapea și bea apă. Se spală pe mâini și se așează la masă. Își verifică telefonul. Nu l-a sunat nimeni. Termină de servit masa și se retrage la televizor.
După câteva minute își ia telefonul mobil și sună. Răspunde mama lui:
-          Ce faceți? - întreabă Gigel
-          La televizor. Tu cum te simți?
-          Bine. Te-am sunat că am văzut că nu m-ați apelat.
-          Păi sun dar se întrerupe.
-          De ce? Nu este defect telefonul că vorbim.
-          Așa este.
-          Hai că închid, sună-mă să vedem.
-          Bine.
Gigel închide apelul și așteaptă să fie sunat. După 20 de minute își reapelează părinții:
-          Nu m-ai sunat!
-          Ba da... Dar zicea o femeie: credit insuficient.
-          Da... Aveți nevoie de o reincarcare cartela Orange.
-          Probabil.
-          Las când se mai liniștesc treburile o să merg să cumpăr credit pentru Orange reincarcare.
-          Bine, fiule!
-          Vă sun eu în fiecare seară!

Gică privește atent la informațiile de la televizor. Știrile sunt alarmante dar uneori se bat cap în cap.Își privește telefonul și apoi începe să formeze un număr cunoscut:
-          Bună mamă, ce faceși?
-          Ne uităm la știri. Aveți grijă cu ieșitul din casă că sunt probleme
-          Bine mamă. Ce noutăți mai sunt?
-          Șeicul și-a găsit o altă iubită. Ai văzut?
-          A... nu m-am uitat în ultimul timp la telenovelă. Tata ce face?
-          La televizor.
-          Ce zice? Îi aud vocea.
-          Că nu putem suna pe telefon că nu avem credit.
-          Aha! Las că fac o reincarcare Orange online
-          Lasă nu ieși din casă! Când ai timp ne suni tu.
-      A, nu trebuie să ies din casă. Folosesc un site online și fac rapid o reincarcare cartele Orange 
-          Cum zici tu, că noi nu ne pricepem.
-          Rezolv eu!
-          Ai numărul de telefon, îți trebuie ceva? Ai nevoie de telefonul nostru?
-          Nu, toate se fac electronic. Dacă gresesc numărul am timp în patru ore să rectific. Rezolv eu.



Tu cum ești, ca Gigel sau ca Gică? Indiferent care am fi, omul trebuie să fie informat ca să cunoască toate oportunitățile care există, pentru orice, oricând.
Tu când ți-ai sunat părinții? I-ai ajutat să-și rezolve problemele?
Tu sau cei dragi sunteți pe cartela prepay și nu mai puteți folosi telefonul mobil tocmai când aveți cea mai mare nevoie de el?
Soluția potrivită o reprezintă cele mai bune servicii de reincarcare Orange, Vodafone și Telekom online!  Pașii de urmat sunt simpli: se completează numărul de telefon beneficiar al cartelei prepay, se scrie valoarea creditului dorit și se va încărca online, cartela în căteva secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu