cluc24

duminică, 12 aprilie 2020

Cum să te relaxezi prin joc - #StămAcasăȘiNeJucăm


Timpul este efemer. Mereu suntem în fugă și ne dorim acel timp, doar pentru noi! Probabil mulți dintre noi am avut această dorință, astfel că totul s-a îndeplinit. Oare este spre folosul nostru?
Ținând cont că la orice vârstă avem probleme legate de existență, de învățare, de a demonstra celor din jur că putem aduce plus valoare în viața lor, cu certitudine putem spune că totul se întâmplă pur și simplu că trebuie să se întâmple!
Când eram copil, îmi doream cu ardoare ca vacanța să fie cât mai lungă, să am părinții lângă mine tot timpul pentru că eram o familie.
Am crescut și am avut o nepoată din partea surorii mele. Fiind cel mai apropiat de vârsta ei, am dat cum zicea bunica mea “în mintea copiilor”. Am crescut ca o familie fericită, iar când evoluția mea a trecut dincolo de barierele studiului, trebuia să-mi căștig existența. Nepoata mea a început să plângă că voi lipsi mai mult decât era până atunci. Am consolat-o spunându-i că prin prestarea unei munci, voi fi remunerat și îi voi aduce mai multe jucării, jocuri... Ea a refuzat acest lucru și chiar mi-a spus că-mi oferă bani din economiile ei pentru a sta mai mult cu ea. Adică mă plătea să fiu cu ea!
Gândurile bune se iau de la om la om!
Acum situția actuală din lume, adună familia la un loc. Unii se plictisesc, alții își dau seama că este momentul să recupereze acele clipe pierdute, când nu aveau timp pentru cei dragi.
Omul este ființa care gândește și trebuie să se adapteze la orice.
Acum avem atâtea facilități de care alții, care au trecut prin perioade mai grele, nu au putut beneficia.
Este adevărat că în noi se dă o luptă intensă, datorită mentalităților care au pus stăpânire peste noi, de-a lungul timpului ca urmare a unei existențe bazate pe modelul: “time is money”. Dar din păcate acum, poate nici banii nu ne salvează ci doar modul în care trecem psihic peste aceste probleme.
Ce poate fi mai plăcut, decât să te aduni alături de familie și să participați la evenimente care vor rămâne întipărite în memorie, ani de-a lungul?
Nimic nu este mai plăcut decât să te joci cu copii, pentru că nu se știe când timpul ne va permite, într-un viitor... mai bun.
Să învățăm împreună, părinți și copii, strategia vieții, a dezvoltării propriilor abilități. Putem juca șah, cărți, remy și să rezolvăm jocuri de puzzle.
De ce nu putem fi din nou copii, pentru o scurtă perioadă de timp, alături de prințeșe, mașinuțe și jucăriile de pluș ale celor mici?
Putem rezolva un puzzle cu mii de piese, iar apoi când îl terminăm, îl înrămâm și-l pune în sufragerie, ca să nu ne uităm trecutul, pentru ca să știm încotro și mai ales cum, ne îndreptăm!
Să dăm vieții ce este al vieții și să demonstrăm că ne putem adapta la orice. Nu avem cele necesare? Putem comanda online, jocuri și jucării, care să ne redea copilăria și să aducă un zâmbet pe buzele copiilor. Doar împreună putem fi puternici, mereu pregătiți să facem față provocărilor.
eToys este magazinul de jucării online care îți aduce cele mai noi jucării originale de la branduri cunoscute și te face inventiv! Să facem ca viața să fie o joacă plăcută și reCREATIVĂ.
Relaxarea prin joc este benefică, iar mintea nu rămâne blocată în evenimente triste și negative, pozitivismul aduce realismul,
Hai la joc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu