cluc24

sâmbătă, 4 aprilie 2020

Cum să ne distrăm când avem timp liber? Rezolvăm un puzzle!



-          Bine. Hai să ne jucăm ceva... pe telefon?
-          Nu am telefon.
-          Pe televizor?
-          Nu am jocuri pe televizor.
-          Dar cu ce te joci?
-          Cu eToys.
-          Adică?
-          Cu jocuri de puzzle.
-        A... din cutia asta! - zic eu relaxat că am înțeles ideea și că putem sta pe jos ca să ne jucăm fără să alergăm prin casă.
-          Nu. Sunt diferite modele de puzzle.   
-          Bine.. Ce jocuri ai? 

-        Mai multe. Uite, am puzzle 30 prieteni în hangar, puzzle Hatchimals in ou cu 48 de piese, Mickey și Minnie în Gradină  - spune mogâldeața scoțând mai multe jocuri de sub patul din sufragerie.
Brandul eToys oferă jocurile cele mai bune calitativ, cele mai noi indiferent că sunt jocuri obișnuite, de inteligență, de strategie. Chiar cumpărasem niște jucării de pluș de la ei, pentru a-l oferi soției, să-i arăt dragostea mea.
Mă uit atent la jocuri și simt nevoie de competiție, mai ales că nu am cum să nu-l înving. 
-      Hai să jucăm. Ce joc preferi?
-      Oricare.
-     Bine. Hai să jucăm. Eu fac un puzzle, tu altul.
-     Bine
Încep să studiez jocurile. Îi ofer un puzzle cu mai puține piese ca să nu aibă un avantaj, dar el mi-l cedează mie, luând puzzle-ul cu Mickey. Asta este, dacă vrea să piardă!
-   Start! - spune mogâldeața și începem să scăpăm cât mai repede de piesele de puzzle, amplasându-le în zonele dedicate jocului din mijlocul mesei.
-     Gata!, strigă mogâldeața și concursul s-a terminat.
Facem evaluarea și Mickey zâmbește alături de Minnie. Eu mai aveam de pus doar patru piese... Trebuia să recunosc că am pierdut!


-          Repetăm, schimbăm jocurile!
-          Bine!
Facem schimb de puzzle și le amestecăm. Reîncepe competiția și aud din nou:
-      Gata!
Mă enervez dar îmi trece repede, pentru că apar părinții mogâldeței. Prietena prietenei soției privește uimită la noi:
-      A fost bine?
-      Da. Să mai plecați ca să vină nenea. Este singurul pe care l-am bătut la două jocuri diferite!
Este clar, în week-end o să-mi iau și eu jocurile, exersez, apoi îmi iau revanșa!

Este o vorbă, atenția la ceea ce-ți dorești că poate ți se întâmplă. Să-ți dorești ceea ce este în folosul tău, că poate ceea ce vrei  nu este spre binele tău!
Se pare că mi-am dorit un week-end prelungit și dorința mi s-a împlinit, astfel că acum, jocurile de puzzle alături de familie, acasă sunt mai mult decât utile, interesante și dezvoltă mintea și creativitatea. Acum suntem o echipă care luptă cu un puzzle de 1000 de piese!
Vă las că avem treabă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu