An de an ne bucuram de
Webstock impreuna si abia asteptam sa ne revedem. Sa speram ca toata situatia
actuala va trece cat mai curand si ca ne vom revedea la evenimente sanatosi si
poate mai dornici de socializare.
Chiar daca de mai bine
de o luna stam acasa, nu stam locului. Pentru ca fiecare conferinta Evensys -
si mai ales Webstock - este o platforma de continut cu multa
inspiratie si mult know-how, am lansat primul proiect editorial dedicat
marketingului in vremea Covid-19. Portalul BacktoBusiness.ro isi propune sa
gaseasca solutii si idei pentru comunitatea de business locala.
Te invitam sa ne
urmaresti pe Romania Back toBusiness si ne-am
bucura mult daca ai spune comunitatii tale despre proiectul nostru. Ne-am
propus sa ajungem la cat mai multi oameni din Romania, sa ii inspiram si mai ales
sa ii sustinem in campaniile lor de marketing, inclusiv in social media si pe
bloguri.
Marketingul joaca un rol
important in viata unei companii si nu numai.
Companiile care
se promoveaza in vremuri dificile au de castigat pe termen mediu si
lung. Cele care inceteaza publicitatea isi creeaza singure un handicap pe
piata. Studiile arata ca 60% dintre companiile care
si-au oprit reclamele pentru mai mult de 6 luni au inregistrat
scaderi pentru cel putin un indicator al performantei brandurilor.
In acelasi timp,
publicul larg are nevoie de comunicarea si informarea companiilor in timpuri
dificile. Oamenii sunt mai atenti acum la noutatie si petrec mai mult timp
consumand media. In perioada aceasta, navigarea pe web a crescut pentru 37%
dintre romani, consumul de TV clasic pentru 27% dintre romani, iar utilizarea
social media pentru 30%.
Romanii vor sa simta
alaturi de ei brand-urile lor preferate. Sunt atenti la implicarea companiilor
si le recompenseaza cu bunavointa pe cele care sunt responsabile. Un studiu Kantar ne spune ca doar 4% dintre romani
doresc ca brandurile sa isi opreasca sau sa reduca publicitatea, spre
deosebire de 8% dintre consumatorii chestionati la nivel global.
Publicul asteapta mesaje
empatice, transparente si mai ales pe un ton linistitor. La randul lor, oamenii
de marketing si antreprenorii au nevoie de informatii utile pentru a crea
perceptii pozitive si legaturi puternice cu clientii lor. Cei care vor
opri publicitatea vor pierde din share of mind. Cei care vor comunica prin conexiuni emotionale puternice si pe baza unor
valori comune cu cele ale consumatorilor vor triumfa.
Afacerile trebuie să continue.
Doar prin oameni putem face ceva pentru oameni. Doar împreună putem ajuta,
sprijini firmele și companiile locale și naționale care ne aduc mereu câte o
mică bucurie care în timp devine chiar o obișnuință.
Deci este timpul, BACK TO BUSSINES!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu