cluc24

marți, 21 aprilie 2020

Evensys lanseaza portalul de marketing Romania Back to Business

Romania Back to Business
An de an ne bucuram de Webstock impreuna si abia asteptam sa ne revedem. Sa speram ca toata situatia actuala va trece cat mai curand si ca ne vom revedea la evenimente sanatosi si poate mai dornici de socializare.
 Chiar daca de mai bine de o luna stam acasa, nu stam locului. Pentru ca fiecare conferinta Evensys - si mai ales Webstock - este o platforma de continut cu multa inspiratie si mult know-how, am lansat primul proiect editorial dedicat marketingului in vremea Covid-19. Portalul BacktoBusiness.ro isi propune sa gaseasca solutii si idei pentru comunitatea de business locala.
 Te invitam sa ne urmaresti pe Romania Back toBusiness si ne-am bucura mult daca ai spune comunitatii tale despre proiectul nostru. Ne-am propus sa ajungem la cat mai multi oameni din Romania, sa ii inspiram si mai ales sa ii sustinem in campaniile lor de marketing, inclusiv in social media si pe bloguri.



Marketingul joaca un rol important in viata unei companii si nu numai.
Companiile care se promoveaza in vremuri dificile au de castigat pe termen mediu si lung. Cele care inceteaza publicitatea isi creeaza singure un handicap pe piata. Studiile arata ca 60% dintre companiile care si-au oprit reclamele pentru mai mult de 6 luni au inregistrat scaderi pentru cel putin un indicator al performantei brandurilor.
 In acelasi timp, publicul larg are nevoie de comunicarea si informarea companiilor in timpuri dificile. Oamenii sunt mai atenti acum la noutatie si petrec mai mult timp consumand media. In perioada aceasta, navigarea pe web a crescut pentru 37% dintre romani, consumul de TV clasic pentru 27% dintre romani, iar utilizarea social media pentru 30%.
 Romanii vor sa simta alaturi de ei brand-urile lor preferate. Sunt atenti la implicarea companiilor si le recompenseaza cu bunavointa pe cele care sunt responsabile. Un studiu Kantar ne spune ca doar 4% dintre romani doresc ca brandurile sa isi opreasca sau sa reduca publicitatea, spre deosebire de 8% dintre consumatorii chestionati la nivel global.
 Publicul asteapta mesaje empatice, transparente si mai ales pe un ton linistitor. La randul lor, oamenii de marketing si antreprenorii au nevoie de informatii utile pentru a crea perceptii pozitive si legaturi puternice cu clientii lor. Cei care vor opri publicitatea vor pierde din share of mind. Cei care vor comunica prin conexiuni emotionale puternice si pe baza unor valori comune cu cele ale consumatorilor vor triumfa.


Afacerile trebuie să continue. Doar prin oameni putem face ceva pentru oameni. Doar împreună putem ajuta, sprijini firmele și companiile locale și naționale care ne aduc mereu câte o mică bucurie care în timp devine chiar o obișnuință.
Deci este timpul, BACK TO BUSSINES!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu