cluc24

marți, 1 noiembrie 2016

Mica mea vrăjitoare

Sâmbătă... prima zi din week-end. De fapt este ziua lucrătoare a week-end-ului, dar este pentru casă.
Mă ridic din pat şi cad înapoi. Am simţit o zvâcnitură în zona din spate a corpului... adică la mijloc. Scot un geamă şi soţia mea apare lângă mine. Aveam program gospodăresc intens...
- Mă doare!
- Ce te doare? Nu vrei să faci treabă!
- Mijlocul. Au... – răspund în timp ce încerc să mă ridic.
Soţia mea se uită, dispare şi reapare cu nişte pastile:
- Sunt homeopate. Ţine-le sub limbă.
Le iau cu greu, gemând. Revin în poziţia iniţială din pat, alături de gândurile mele negre. Adorm. După câteva minute mă trezesc şi mă mişc cu grijă. Durerea a dispărut ca prin farmec. Mă ridic fericit, intrând în bucătărie, unde soţia mea gătea:
- Sunt bine...Ura! Dar...mă doare capul!
O durere ascuţită în tâmplă îmi strică bucuria.
- Vezi .... poate ai tensiune.
Îmi iau tensiunea. Cam greu că nu o găsesc....Reuşesc să-mi pun aparatul în poziţia optimă şi surpriză. Este mică, tensiunea nu surpriza. Mă trezesc cu o cană de cafea:
- Aveai probleme mereu când nu beai cafea!
Îmi beau liniştit cafeaua şi servesc micul dejun, deschizând larg fereastra. Sunt mai bine:
- Gata. Ce am de făcut?
- Nu vezi ce avem nevoie! Şi eu sunt doar un om! Mă descurcă-te şi tu!
- Bine. Merg la cumpărături.
După zece minute călătoresc prin piaţă, cumpăr de toate, chiar şi unele produse care nu erau pe listă. Cu greu, ajung acasă. Pun plasele în bucătărie şi mă aşez pe scaun:
- Sunt frânt. Nu am putere... M-a deocheat cineva...
- Nu ai energie – constată soţia mea şi-mi face mici „vrăji” după care-mi revin.
Văzând că sunt bine, mă apuc să fac ordine şi curăţenie, folosind aspiratorul care-mi produce nervi, transpirând tot. Mă ia frigul şi tremur. Soţia mea îmi oferă alte pastile homeopate. Apoi simt o durere pe umăr. M-a tras curentul. Mă mişc ca o păpuşă teleghidată. Primesc alte pastle:
- Este pentru traume.
Dar nu am traumă, am probleme cu umărul. Le iau, ca să nu zică că mă prefac. Culmea, trece şi durerea asta... Soţia mea este ca vrăjitoarea familiei Adams, din serialul de desene animate care va apărea şi va fi difuzat la TNT  în noua grilă de programe.
După ce termin treaba, mă odihnesc şi simt că mă doare călcâiul. Nu spun nimic, pentru că soţia mea, sigur are pregătite şi pentru asta, alte pastile vrăjitoreşti....
Mâine e duminică şi ne odihnim! Bine că am vrăjit treburile de azi şi le-am terminat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu