cluc24

luni, 14 noiembrie 2016

Cine sunt....


Bună ziua tuturor, iar sunt la datorie!
Dacă alții își pot lua concediu când vor, eu trebuie să muncesc în mod continuu, fie vară fie iarnă, fie zi sau noapte. Eu sunt cel mai informat și trebuie să rezolv cele mai multe probleme. Indiferent că este frig sau cald, trebuie să fac față vitregiilor naturii. Sunt primul care mă trezesc deși celor din jur nu le convine dar, trebuie să se adapteze.
Astăzi am fost atât de solicitat că am căzut pe jos și m-am umplut de noroiul de pe astfalt. Am fost curățat rapid și trimis înapoi la treabă.
Am vorbit cu contabilitatea ca să rezolvăm cu facturile , cu aprovizionarea pentru a comanda materialele necesare bunăstării companiei, am dat ordine în stânga și în dreapta, am făcut valuri ca la mare și apoi m-am gîndit să mă odihnesc. Nu am putut, pentru că am primit alte solicitări.
Nici la pauza de masă nu am stat liniștit, fiind împroscat cu resturi alimentare. Intrasem în priză că, răspundeam solicitărilor chiar înainte de a mi se cere acest lucru.
După o perioadă îndelungată de muncă  am ajuns acasă și m-am pus la masă dar nu am fost lăsat în pace. Mă uitam la mine și suspinam. mă încălzeam de atâta agitație iar când am ieșit din nou afară, sufeream de intemperiile vremii. Trebuia să mă îmbrac! 
Am nevoie de haine, mai ales că se apropie Black Friday, în 18 noiembrie și pot fi echipat la un preț rezonabil de Smart Protection . Am văzut ceva interesant și mai mult decât util pe paginade Facebook SmartProtection .
Cum, nu stiți cine sunt eu?
Sunt telefonul iphone și nu mi-ar sta bine îmbrăcat cu această vestimentație, ca să nu fiu necăjit zi de zi ?
https://www.smartprotection.ro/folii-iphone/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu