cluc24

duminică, 6 noiembrie 2016

Fructele vieții



Omul este ca un fruct. El rodește, se dezvoltă în cadrul unui grup și apoi va pleca în lumea largă, lăsând locul altor generații.
Am zece ani și vreau să cresc. Îi văd pe cei din jur fericiți. Ei lucrează și-și câștigă existența. Vreau și eu să fie independent. Ei vin de la servici și se ocupă de familie, de pasiuni, iar eu când revin de la școală trebuie să învăț!
La 20 de ani sunt conform cântecului, fără griji și fără bani. Urmez o facultate și abia aștept să o termin. M-am săturat de atâția ani de învățat. Vreau să am o familie!
Nuntă, petrecere.... urmează lupta cu viața, alături de persoana dragă. Am 30 de ani și mă simt ca un copil. Totul este un început pentru mine: serviciul, familia, stilul de viață, renunțările...
La 40 de ani sunt privit ca un om matur... și mă simt îmbătrânit. Ce-mi doresc: liniște atât în familie cât și în relațiile cu cei din jur, prieteni sinceri, un servici normal.... o mașină, o casă cu grădină și pomi fructiferi.
Nu îmi doresc multe dar vreau din toate. Adică nu o roată de la mașină... tot automobilul însă nu limuzină. Vreau o casă nu un palat. Pomii fructiferi oferă vitalitatea și sănătatea de care avem nevoie și care se va resimți și la 60 de ani, vârstă memorabilă chiar și pentru siropurile de fructe Yo .

Aceste produse adorate de public și-au atins obiectivele, respectându-și deviza și clienții. Oare eu cum voi fi la puntea peste ani, la aceeași vârstă? Voi reuși ce-mi voi propune? Oare sănătatea va rezista în timp tentațiilor alimentare și a vitregiilor naturii și a oamenilor? Vom vedea în timp...
Dacă ar fi să medităm, câți ne gândim la viitorul nostru, fără a ne îngrozi la gândul că vom îmbătrâni? Am văzut și bătrâni fericiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu