cluc24

sâmbătă, 14 octombrie 2017

Cadouri pentru toată familia

Mama termină de amestecat ultima lingură de zahăr din desertul pe care-l pregătea și aruncă o ultimă privire asupra rețetei de pe laptop.
Între timp, fetița ei, își pierde nerăbdarea și se apropie de ea:
-          Mami... mami... ai zis că mergem la cumpărături...dar plouă!
-          Nu-i nimic. Facem cumpărăturile de acasă, puișor!
-          Se poate!
-          Da.... Uite intrăm pe internet...
-          Văd... – zice fetița citind pe litere cele scrise de mama ei.
-          Și am ajuns la un magazin online.
-          Adică ... virtual, nu?
-          Da, puișor.
-          Ce cumpărăm? Trebuie să mergem prin mai multe magazine... virtuale...
-          Nu. Găsim în acest magazin virtual, numit site, tot ce ne trebuie.
-          De aici ai luat și calculatorul?
-          Da, puișor! Acest laptop a fost achiziționat tot de aici. La fel și televizorul Smart, smartphon-ul lui Tata, electrocasnicele, produsele de îngrijire personală, chiar și jucăriile tale.
-          Au și cărți pentru copii?
-          Da. Uite cărți utile pentru tine, puișor. Sunt diferite cărți cu activități pentru copii. Sunt în limba engleză, de la Usborne, așa că înveți engleză prin imagini educative.
-          Ia să văd și eu! Și jucării?
-          Da.
-          Lego! Vreau Lego Friends 

-          Este  cu o fetiță Stephanie care are o furgonetă hot dog. Este un personaj Nate care trebuie îmbrăcat în hot dogg gigant ca să atragă clienții.
-          Da... Vreau...Minioss! – strigă fetița fericită în timp ce mama derula paginile sitului.


-          Uite o colecție de trei figurine colorate. Figurina Plus.Minions. Vorbim cu Moș Crăciun. Când ne aduce nouă fierul de călcat, să-ți aducă și ție lego. 
-          Da... Și puișori.... Mami!
-          Da.
-          Am două întrebări.
-          Spune, puișor!
-          Când am fost la țară, am văzut niște puișori... ei sunt frații mei? Că și eu sunt puișor....
-          Nu... Fiecare mamă are puișorul ei.
-          Bine... A doua...
-          Da, puișor.
-          Moș Crăciun, se mai numește și Dwyn?
-          De ce crezi asta?

-          Că are cadouri pentru toată familie, ca un adevărat Moș Gerilă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu