cluc24

vineri, 22 martie 2019

Între tabu și rațiune


În România încă există anumite lucruri tabu. Aici nu mă refer la anumite obiecte, discuții ci pur și simplu la lucrurile și vorbele de care ne ferim. De ce ne ascundem? pentru că așa am învățat de părinții noștrii, care au moștenit atitudinile de la bunicii noștri. Totul ține de noi, de libertinismul nostru și de ceea ce considerăm că este moral,  sănătos și chiar ne place.
Sunt multe tabu-uri în viața noastră.
Un exemplu concludent îl reprezintă magazinele sex shop. Conform statisticilor, femeile sunt cliente mai numeroase decât bărbații, dar indiferent de sex, 7 din 10 persoane, înainte de a pătrunde în locul cu pricina, aruncă priviri discrete stânga-dreapta și apoi se strecoară în interior de parcă ar fi hoți. Ceilalți trei sunt indivizi cu o personalitate sau furnizori de produse pentru magazinele respective.
Este o statistică realistă, realizată de mine în timp ce stăteam și o asteptam pe prietena mea. Aș fi continuat dar m-a sunat că întârzie așa că mi-am sunat un prieten să mergem la o bere. Aveam timp așa că am intrat și eu sondaj, fiind a 11-a persoană care ia contact cu magazinul.

Am intrat timid apoi după fiecare pas am devenit mai hotărât. O vânzătoarea mă privea zâmbitoare și m-am panicat, rușinat și am vrut să plec dar intrarea era blocată de o clientă care vorbea la telefon. Așa că am ales repede un rățoi I RUB MY DUCKIE 2.0 și am plecat fuguța. Abia am ieșit din magazin că am dat nas în nas cu prietenul care ajunsese mai repede. S-a uitat la mine, la jucăria mea și mi-a spus:
-                            Dacă vrei să fii discret, comandă online și ai și livrare discretă. Poți returna produsul în 120 de zile iar plata se face cu cardul.
-                            De unde știi? Doar esti însurat!
-                            În viața fiecăruia, trebuie să apară ...picanteria!
Când am ajuns la întâlnirea cu prietena mea, ea a descoperit că rățușca pe care o pusesem cu mândrie pe televizor, nu era o jucărie oarecare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu