cluc24

luni, 11 martie 2019

Anunțul de la mica publicitate


Pun semnul de carte la pagina unde am rămas de citit, din cartea care m-a surprins prin acțiunea lui. Am rămas cu gândul că de multe ori trecutul poate reveni dacă noi, în prezent nu reușim să ne adaptăm la ceea ce trebuie să facem. Viitorul nu ține cont de trecut ci doar de ceea ce facem noi în prezent. De multe ori rămânem cu gândul sau revenim prea des la trecut, fiind ancorați în timp.
 Soția mea, îmi transmite cu o voce somnoroasă:
-                     Să nu uiți de anunțul pentru casă!
-                     Nu... nu....
-                     Așa ai spus și ieri!
-                     Da, dar azi este azi și mâine nu e azi!
-                     Nu înțeleg?!
-              Nici eu! Dar mă ocup eu mâine... de anunțul de la mica publicitate - spun înainte să adorm buștean.

Mă ridic de lângă nuc și aștept să apară porumbelul. Nu mă refer la vrea prostie spusă ci fac referire doar, la un mesager.  Cu două zile în urmă am fost la postașul din zonă și am plătit patru mesaje. Scrisesem anunțul pentru imobiliare în urmă cu câteva zile și era timpul să acționez.
Soția mea mă tot întreba daca am rezolvat sau nu. Vroiam să vindem o casa de la marginea orașului ca să ne cumpărăm o căsuță de vacanță. Până acum am avut parte doar de vacanță, nu și de căsuță. Adică nu de o casa de vacanță care să fie proprietate personală! 

Am trimis câte un porumbel în toate cele patru puncte cardinale ca să vestească că am de vânzare o casă.
După ce am finalizat trimiterea poștei, mi-am adus aminte de vărul meu care era pescar la mare. I-am transmis telepatic un mesaj, după care am trimis un alt porumbel călător să-i ducă și lui anunțurile mele  legate de vânzarea casei.
El mă ajută din cele mai vechi timpuri. Bea câte o bere sau vin la fiecare două ore, iar sticlele le păstrează. Ca să mă ajute, o să pună hârtiile cu anunțul meu în sticle, le astupă cu dop și le lansează în mare. Urmează sezonul estival și vin mulți turiști din țară și de peste hotare. Trebuie să fie informați, că nu se știe de unde sare iepurele!
De mult timp se spunea că presa și mass-media în general manipulează publicul. Așa este, pentru că mi-am cumpărat în timp, multe lucruri inutile și am ales unii politicieni de cânepă! Bine că s-a dat legea cu trecerea mass-mediei în ilegalitate. Hopa, se pare că vine un porumbel cu un răspuns.. dar nu, doar își face nevoile!
Se face vremea să mă duc la servici, așa că îmi iau tricoul cu anunțul: „vând casă” și mă pregătesc de plecare.
Vine autobuzul companiei multinaționale și urc anevoios în el iar cei din autovehicul citesc informația - anunțul meu publicitar online!. Este bine că l-au văzut și femeile din rândul al doilea, pentru că dacă vrem să transmitem o informație cuiva, apelăm la ele. Sunt mai vioaie și mai vigilente decât porumbeii, pentru că nu uită nimic și sunt mereu bine informate.
Între timp ajunge poșta. Porumbelul călător aduce a solicitare de cumpărare din partea unui client. Acesta dorește să vadă casă, sa aibă poze și să negocieze prețul. Mă bucur și trimit informațiile solicitate, așteptând cu nerăbdare răspunsul. Pentru alegerea prețului optim vom negocia, ca indienii prin semnale cu focul. Mă asez la umbra unui copac și mă frec de barba care tot crește, ca urmare a agitației legate primirea unui răspuns favorabil și de o finalizare a procesului de vânzare.

-       Hey! Ce te freci de barbă, că doar ieri te-ai bărbierit! - o aud pe soția care ridică jaluzele pentru a intra soarele care vestește o nouă zi de muncă.
-       Da...da... - mormăi eu gândindu-mă la coșmarul pe care l-am avut. Mă duc să pregătesc cafeaua până te pregătești. 

Ea mă privește mirată și-mi pune mâna pe frunte. Se convinge că nu am febră și se retrage spre baie, iar eu mă îndrept spre bucătărie, direcții total opuse amândorora pentru o zi obișnuită.
După ce sunt gata cu ingredientele pentru un mic dejun rapid și o cafea la filtru, postez pe situl de mică publicitate anunțul legat de vânzarea casei. Nu apuc să torn cafeaua în căni, că și primesc mesaje legate de anunț.
Ce simplu e, dacă ai tot ceea ce-ți trebuie!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2019. Imaginile sunt din arhiva personală și de pe pagina sitului Anunțul Telefonic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu