cluc24

joi, 28 martie 2019

Cadori pentru cei mici


Maimuțel privește spre fratele ei  și-i spune:
-          Trebuie să ne pregătim de ziua nepoțelului.
-          Mda... – răspunde în doi peri, Pătrățel. Luăm cev jucării.
-          De obicei se cumpără îmbrăcăminte – intervine vecinica Gogoșar.
-          Păi și ce, eu știu ce dimensiuni are? Când a fost bebeluș le-am spus părinților să-l măsoare. Acum ar fi penibil să repetăm strategia.
-          Păi nu știi mărimea? – intevine și vecinul Gogonel în discuție.
-          Nu.
-          Oricum poți cumpără ceva și-l schimbi dacă nu se potrivește – susține Gogoșar.
-          Păi dacă amînă petrecerea. Anul trecut așa am pățit, iar tricoul rămasese mic. Nepoțelul plecase în tabără și uitaseră când au făcut programarea inițială.

-          Am dat o căutare după haine copii ieftineUite Kidlet este un outlet online cu hăinuțe de calitate pentru copii. Este singurul webshop din România care asigură un termen de retur de 100 de zile! – continuă Gogoșar
-          Super. Ne încadrăm în orice termen. Dar ce avantaj au ei?
-          Satisfacția clienților.
-          Păi în 100 de zile, hainele se demodează.
-          Nu chiar. Oricum ei vând și produse second-hand.
-          Poți comanda online și livrarea să o faci acasă la nepoțel – intervine Gogonel.
-          Ai dreptate. Am mai făcut așa – spune mândru Pătrățel. Dar sunt de încredere?
-          Am dat căutare dup “Kidlet pareri” și am văzut recenzii favorabile
Gogoșar caută pe internet folosindu-se de laptop și întreabă:
-          Ce vreți să cumpărați?
-          Blugi – spune Pătrățel.
-          Ei da! Ce găsim pe acolo? – întreabă Maimuțel
-          Poți alege haine Zara sau piese deosebite de la branduri ca C&A, Disney sau Tom Tailor.
-          Ar trebui să luăm ceva din seria de geci copii că tot vine sezonul de primăvară și vechile haine probabil au răma mici.
-          Bună idee, Pătrățel  - confirmă Maimuțel
-          Mereu am idei bune. Noroc că ne mai ajută și Gogoșar, spune Pătrățel încercând să-și laude vecina conștient că în bucătărie,  în cuptor, se pregătea ceva delicios.
-          Luăm o geacă mai subțire – spune Maimuțel.
-          Albastră – spue Pătrățel pentru a avea ultimul cuvânt!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu