cluc24

miercuri, 27 decembrie 2017

Gânduri de la SuperBlog....

M-am gândit să prezint o părticică din gândurile mele, chiar așa... mai târziu dar, măcar în același an cu competiția care tocmai s-a încheiat.
A fost și a trecut. În timpul competiției mi-am dorit tare mult ca să se termine... Oboseala și supărarea își făceau efectul dar, acum ceva... lipsește!  Așa se întâmplă în viață, când ești fericit, apare o lovitură, iar când ești nefericit, te trezești cu o surpriză plăcută. Deci, totul depinde de starea noastră!

Competiția a adunat 27 de etape, cu un prolog preliminar și normal, trebuie să existe și un epilog....  happy!




Problemele de la jurizare au rămas undeva departe, iar toți participanții la competiție au fost precum o mare și fericită familie! SuperBlog este o comunitate care unește bloggerii, chiar dacă apar disensiuni în timpul competiției, totul se dă uitării la Gală!
A fost prima gală la care am participat, chiar dacă am fost concurent la mai multe ediții ale acestui concurs.  Gala a fost în Poiana Brașov, la doar 12 kim de orașul în care locuiesc și-l cunost foarte bine.

Niciodată n-am crezut că există atâția bloggeri entuziaști, o familie mare și plină de idei.!




Este minunată această întâlnire, de două ori pe an, pentru a socializa, a schimba idei, păreri și gânduri. Participanții la petrecere au venit din toate colțurile țării și am avut ocazia să cunosc persoanele din online și offline. Chiar am fost plăcut surprins când am revăzut unii bloggeri și am recunosctut pe alții, pe care-i cunoșteam doar din lumea virtuală, iar pe alții... nu am reuști să-i depistez decât mai târziu, de parcă eram la emisiunea „cu mască, fără mască” sau mai nou „online sau offline”!
Brașovul a fost și a rămas un oraș primitor, unde oaspeții se simt ca adevărați regi, peste tărâmuri de vis. În Poiana Brașov, și-au dat întâlnire atât muntele cu marea, cât și bucuria cu veselia.

Felicitări câștigătorilor și tuturor participanților. Fiecare participant a fost căștigător, pentru că a avut curajul să înceapă și mai ales, să termine o competiție agitată, cu surprize, frustrări și bucurii neașteptate!

Mi-a plăcut și Carla”s Dreams....


Acum este rândul meu să fiu un mic juriu, pentru gală. Conform ideilor mele de jurizare, Gala a primit 100 de puncte tehnice pentru organizare conform cerințelor și alte 100 de puncte artistice pentru povestea prezentată, deci are o medie maximă. Premiul oferit, îl reprezintă: organizarea Galei SuperBlog Spring 2018! Felicitări celor doi organizatori și câștigători!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu