cluc24

marți, 31 martie 2020

Marketingul - baza oricărei afaceri


La baza oricărei afaceri se află ideea

Nu cred că există persoane care să nu-și fi dorit vreodată să dețină propria lor afacere, adică să lucreze pentru ei. Mulți au avut curajul de a deveni antreprenori, unii au reușit, alții au eșuat. Cele mai multe eșecuri au apărut datorită lipsei de viziune, de anticipare de către antreprenor a afacerii.
Indiferent că afacerea este una de mare anvergură sau un simplu PFA, aceasta necesită o mare atenție în elaborarea strategiei de afaceri.
Pentru unii, bloggingul reprezintă o afacere. Deoarece este un mic start-up în afaceri, este clar că primul pas îl reprezintă alegerea numelui blogului și înregistrarea acestei mici afaceri ca PFA. Un blogger poate fi un antreprenor care lucrează singur sau poate colabora sau angaja personal în cazul în care blogul se dezvoltă și devine un site, o afacere online profitabilă.


Planul de afaceri

Pentru a fi bun antreprenor nu trebuie doar să fii bun specialist în domeniul în care se desfășoară activitatea firmei, ci să fii un bun manager, contabil, adică să fii specialist în marketing.
Un antreprenor, mai ales unul aflat la început trebuie să-și stabilească strategii si campanii de marketing eficiente.
După ce firma este înregistrată și corespunde din punct de vedere juridic și este autorizată, începe efectiv partea de strategie de afaceri. Lupta cu birocrația nu este nimic pe lângă problemele care mai rămân de rezolvat.
Orice afacere trebuie să aibă un plan de afaceri. moment în care avem nevoie de o consultanta in marketing, de un specialist în domeniu care să ne ofere cele mai eficiente metode online de tip SEO și Google ADS.
Рlanul dе afacеrі nu este ο dеscrіеrе fіnancіară ре următοrіі anі, ci rерrеzіntă рrοcеsul dе еlabοrarе şі răsрuns la întrеbărіlе fundamеntalе vіzând vііtοrul firmei/PFA într-un mοd structurat, реntru a stabіlі dіrеcţііlе vііtοarе dе succеs.
Planul de afaceri este organizat în secțiuni bine definite, cu pași concreți lehgați de stratеgіa firmei, рrοdusul oferit, рlanurіlе dе markеtіng și іnfοrmaţііlе fіnancіarе (atât cele necesare pentru demararea afacerii cât și cele legate de costuri, cheltuieli și beneficii).
Prin elaborarea unui plan de afaceri se concep dіrеcţііlе dе acţіunе, іnfοrmaţііlе şі bazеlе реntru rеalіzarеa unеі start-up eficient sau dacă compania este mai veche, un mod prin care să se realizeze scһіmbărі eficiente. Apelând la un specialist, dacă un plan de afaceri еstе bіnе rеalіzat, atіngе următοarеlе obiective:  atragеrеa іntеrеsuluі clienților реntru afacеrеa rеsреctіvă, gһіdarеa antreprenorului în οреrarеa afacеrіі, sprijin și soluții pentru mοtіvaţіa muncіі salarіaţіlοr.
Prin intermediul analizei SWOT, antreprenorul își evaluează firma descoperind punctele tari,  punctele slabe, oportunitățile de afaceri și amenințările ce pot apărea. Esența unui plan de afaceri se referă la: promovarea afacerii, marketingul, cunoașterea pieței existente, necesitatea elaborării unui plan și configurația planului de afaceri.


Managementul afacerii

Trebuie să existe o responsabilitate și atitudine față de efecte pentru că problemele sociale pot fi de asemenea ocazii de afaceri. Trebuie să existe o etică a responsabilității și a managementului. Un management bun nu este autoritar mai mult decât trebuie și se ocupă de angajați.
Conform unei teorii a managementului există doar o singură structura organizatorică ideală și o singură manieră potrivită de a conduce oamenii. Oamenii nu se dirijează și se conduc. Obiectivul este acela de a exploata calitățile specifice și cunoștințele fiecărui individ.
Managementul eficient se realizează prin obiective și autocontrol.  Alegerea oamenilor au ca principii anumite reguli și principii pentru care firma trebuie să fie bazată pe spiritul întreprinzător. Fiecare persoană are propriul rol în afacere, unii sunt inovatori, alții se ocupă de administrație sau alte sarcini și structuri specifice pentru resursele umane aferente firmei/PFA.
Mediul de piață are influență asupra implementării managementului marketingului.


Marketing prin publicitate

Orice afacere se bazează pe clienții care beneficiază de produsul oferit. În cazul blogurilor, a siturilor, a websiturilor, produsul îl reprezintă informația propagată în mediul online. Informația poate fi sub formă de articole, advertoriale, știri, recenzii, graphic design și multe altele.
Unele dintre aceste produse pe lângă faptul că oferă informații concrete despre anumite subiecte căutate de consumatorii online pot promova produse și/sau să aducă în atenția vizitatorilor ceea ce de fapt acestia caută.
Încrederea se câștigă în timp. Principiul marketingului se bazează pe publicitate, online sau ofline. Pentru  început, orice afacere este limitată, motiv pentru care este necesară apelarea la o agenție de publicitate.
Potențialii clienți trebuie să găsească cât mai ușor ceea ce-și doresc, cu ajutorul optimizării motoarele de căutare (SEO) și al Google Ads. Pe internet existăt peste 1.000 de miliarde de website-uri., iar clienții au nevoie să fie dirijați pentru a găsi rapid ceea ce caută, deci  în mediul online este nevoie de o campanie SEO reușită.
Unul dintre secretele SEO îl reprezintă numărul de cuvinte minim al unui articol, cuvintele cheie și publicitatea de pe rețelele de socializare care se pot învață doar în urma propriilor experiențe, din social media sau urmând cursuri de dezvoltare personală precum cele realizate prin curs intensiv de marketing și comunicare online,  în cadrul căruia se prezintă un mix între seminarii și workshop-uri, între sesiuni de teorie și practică, pe studii de caz concrete.
Cursurile de dezvoltare personală sunt benefice în orice perioadă, mai ales în cele în care timpul este alături de noi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu