cluc24

duminică, 29 martie 2020

Terapia prin cristale


Terapie sau superstiție?

Mulți dintre noi avem superstiții. Poate nu sunt doar idei preconcepute și ne dăm seama că anumite obiecte sunt chiar talismane ale vieții.
De când eram copil îmi doream să reusesc în toate și să am noroc. Bunica m-a încurajat și mi-a oferit obiectul care alunga răul și ghinionul din viața mea. Mi-a dat un cățel de usturoi pe care-l purtam în buzunar. Am prins încredere și-mi atingeam anumite țeluri chiar și atunci când nu mă așteptam.
Anii au trecut, am crescut dar nu reuseam să-mi găsesc sufletul pereche. Văzând că usturoiul nu mă ajută, am început să studiez astrologia și zodiacul. Până să aflu ce și cum se aplică în cazul meu, m-am căsătorit iar soția mea m-a ajutat să descopăr pietrele prețioase și semiprețioase care-mi îndrumă pașii în viață.
Nu pot spune că totul ține pur și simplu de anumite cristale sau pietre, dar parcă totul merge mai bine....
Apropo, cu fiecare ocazie, ofer celor dragi câte o bijuterie, un cristal, pentru că le inspiră energie pozitivă.
Fiecare zodie are propriile cristale care au caracteristici și proprietățile terapeutice benefice. Eu sunt “rac” în zodiac și totuși nu mă deplasez în spate, fiind uneori chiar cu un pas înaintea celorlalți.
Pentru a afla efectele teraputice ale cristalelor, se pot identifica talismanele specifice fiecărei zodii și purtându-le, ne putem da seama singuri, de puterea și influența lor pentru protecție, prosperitate, dragoste și terapie.


Cristale pentru zodia racului

Zodia Rac este specifică persoanelor care acordă o atenție deosebită familiei, prietenilor. Zodia Racului este guvernată de Lună, motiv pentru care eu sunt mult mai activ seara, nu ziua...
Cristalele și pietrele semiprețioase specifice zodiei mele sunt: Cuart roz, Jad, Piatra lunii, Ametist, Howlit. Era normal ca Piatra Lunii să fie talismanul racului!
Ametistul este considerat a fi cea mai frumoasă dintre varietățile de cuarț și a fost cunoscut în vechime de egiptenii antici, de romani și etrusci.
Denumirea provine din grecescul amethystos, care se traduce “împotriva beției”. Această denumire apaține perioadei Evului Mediu, când cei care beau din cupe de ametist, nu se îmbătau. Ametistul mai este cunoscut și sub denumirea de “piatră episcopală”, fiind și un simbol al iubirii.
Culoarea acestei pietre este de un violet deschis până la violet închis, ori roșu – violet, transparent, translucid și având un luciu sticlos. Cristalele din ametist s-au montat în bijuterii ale coroanelor regale, precum sceptrul Ecaterinei cea Mare ți sceptrul coroanei imperiale britanice. Chiar și în tezaurul Vaticanului este păstrat un inel cu ametist al Papei.
Se spune că cel care poartă la el ametist este ferit de vrăji și de magie neagră. Această piatră semiprețioasă întărește voința, echilibrează metabolismul, tratează insomniile și nevralgiile.
Jadul este o piatră semipreţioasă compusă din silicat natural de aluminiu, amestecat cu calciu combinat cu magneziu, având culoarea albă-verzuie pâna la nuanțele de verde închis cu luciu sticlos.
Cristalul de jad este o piatră specifică liniştii şi a păcii interioare. Jadul are un puternic rol curativ, benefic pentru inimă, rinichi, plămâni  şi sistemul nervos.
Într-adevăr, aceste cristale au efect asupra mea. Chiar dacă adesea sunt stressat, nervozitatea dispare ca prin farmec și astfel sănătatea mea nu are de suferit!



Efectele terapeutice ale cristalelor

Cristaloterapia sau terapia cu pietre preţioase nu înlocuieşte medicina tradiţională, ci ajută ca tratamentul să fie mai eficient. Mulţi bolnavi se vindecă datorită încrederii pe care o au în eficienţa tratamentului cu cristale.
Studiile au demonstrat că un cristal bine tăiat poate să concentreze curgerea particulelor încărcate energetic. Vindecarea durează mult mai puţin dacă oamenii își folosesc puterea minţii, moment în care cristaloterapia este de mare ajutor.
Pietrele preţioase pot fi folosite ca tratament pentru alungarea stresului şi a afecţiunilor sistemului circulator sau digestiv.
Conform specialiștilor în medicina alternativă, opt pietre preţioase au efect terapeutic important: rubinul, perlele, coralii, smaraldul, piatra lunii, diamantul, safirul și cristalul ochi de pisică.
Aceste pietre prețioase și semiprețiaose au puteri magice care se concretizează prin strălucirea și culoarea acestora. Pietrele preţioase galbene tratează afecţiunile rinichilor, iar cele portocalii sunt recomandate în tratarea virozelor sau a artritelor, pentru că îndepărtează durerile şi induc o stare de calm.


Curiozități despre bijuterii

Bijuteriile precum  și alte obiecte decorative prețioase datează din cele mai vechi timpuri, de fapt din perioada  apariției oamenilor.
Tradiția de a oferi un inel de logodna prețios a fost introdusă de Maximilian al Austriei, în anul 1477. El și-a dat propriul inel, primei sale soții: Maria de Burgundia.
Cel mai mare diamante care a fost găsit până în prezent este “Cullinan”. Acesta cântărește  aproximativ 1300 kilograme.
De-a lungul istoriei, bijuteriile au trecut prin multe schimbări impuse atât de ridicarea cât și de decăderea unor civilizații, respectiv schimbări ale stilului specific de  modă. Unele dintre cele mai notabile stiluri de modă care au afectat producția de bijuterii sunt  stilurile: Victorian, Art Deco, Romantism, Art Nouveau, Renascentist.



Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2020.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu