cluc24

luni, 22 octombrie 2018

Pătrățel in Love


Pătrățel privește meciul de la televizor. Gogonel se tot mișcă în fotoliu iar Maimuțel se uită în jur. Gogoșar este concentrată la laptop.
Maimuțel începe să tragă aer în piept după care răsuflă:
-          Voi nu simțiți?
-          Ce anume? – întreabă Gogoșar.
-          Miroase a fum... a tutun! – spune Maimuțel.
-          Mie mi se pare că vine un iz de lavandă – spune Gogoșar.
-          Parcă.. – se concentrează și Gogonel.
-          Da. Tutun, lavandă și tonka – spune Pătrățel.
-          Poftim? – se miră Gogonel
-          Este parfumul lui Pătrățel – constată Gogoșar.
-          Da – aprobă Pătrățel.
-          L-ai schimbat?! – se miră Gogonel
-          Da. Eu îmi aleg parfumul după anotimp. Acesta este modelul Haiti de la Infinity Love, specific anotimpului doamnei Toamnă!
-          Wow, nu m-am gândit niciodată să-mi schimb parfumul.... – susține Gogonel.
-          Fiecare parfum are ceva specific așa precum fiecare anotimp este unic..
-          Noi ne schimbăm parfumul în funcție de îmbrăcăminte – spune Maimuțel.
-          Eu nu, caut prospețimea, mirosul liniștitor și cel care-mi dă curajul să fac ceea ce gândesc...
-          O ceri de soție pe Gogoșar? – întreabă repede Maimuțel.
-          Care-mi dă curajul să încep o nouă zi, să merg la cumpărături, ceva personalizat – continuă Pătrățel fără a o lua în seamă pe sora lui.
-          Adică parfumul te definește? – întreabă Gogoșar.
-          Da. Mă identific cu el. Acesta îmi asigură liniștea sufletească și mă reprezintă – revine la aceeași discuție Pătrățel.
-          Adică, cum este? – intervine Maimuțel. Sau cum ești tu...
-          Elegant, spontan, încântător, echilibrat, versatil și fermecător.
-          Wow... mai ai? Te vinzi ca un produs? – intervine Maimuțel.
-          Parfumul meu este unul specific masculin cu iz de tutun și iris, adecvat pentru vreme călduță, așa cum îmi este și sufletul.
Gogoșar se apropie de vecinul ei Pătrățel și-i pune mâna pe frunte:
-          Nu ai temperatură!
-          Vezi că am suflet cald, că ai și venit să ai grijă de mine! – spune fericit Pătrățel. Am și o longevitate bună.... caracteristic parfumului Love!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu