cluc24

marți, 16 octombrie 2018

Fidel doar soției și parfumului


De o săptămână mă pregătesc de petrecerea la care voi participa astăzi, pentru că totul depinde de acest eveniment.
M-am pregătit timp de trei ore. Ținuta vestimentară am schimbat-o în fiecare zi, timp de o săptămână. Nu este vorba de hainele de pe mine ci de cele pe care le purtam la evenment. Pregătisem hainele pe canapeaua din sufragerie și de câte ori intram în cameră, mă opream, gândeam și schimbam cămașa.
După trei ore eram pregătit și urma să fac ultimele retușuri la părul zburlit și alegerea parfumului care să mă reprezinte. Cu părul am rezolvat repede dar alegerea parfumului m-a făcut să mă coectez la starea mea și la ceea ce vreau să obțin.
Parfumul trebuie să aibă o aromă mai rafinată pentru a fi apreciată de cei care stau în preajma mea și să nu-i deranjeze.
Aromele intense sunt potrivite pentru întâlnirile de afaceri când trebuie să mă comport încrezător și dominant, dar în cadrul evenimentului vreau să-mi cuceresc colega de birou și un parfum cu aromă dulce induce un sentiment de apropiere intimă, ca un aphrodisiac.
Trebuie să aleg un parfum care să ne amintească de unele momente uitate, ca o memorie olfactivă, pentru ca creierul ei sî identifice emoțiile plăcute pe care le-am trăit de-a lungul timpului.
Până la urmă voi asorta parfumul cu culoarea albastră a cămășii, specifică mării și a prospețimii. Voi alege un parfum cu iz de lămâie care să inducă o stare relaxare, ca și cum m-aș afla pe plaja admirând marea.
După cinci ore de pregătiri, reusesc să plec la petrecere. Am ajuns mai devreme pentru a intra în atmosferă. Am început să mă plimb prin local, uutându-mă să văd când apare ținta mea. Știam că vine singură, neavând prieten! Dar dacă m-a păcălit! AM intrat în panică și încep să transpir. Alerg repede în mașină și-mi schimb cămașa. Aceasta este una albă. Mă grăbesc spre un magazin de produse cosmetice și încep să testez parfumurile care se potrivesc acestei culori adicî cele de  citrice, crin, piersică, trandafir și iasomie. După atâtea testări, am descoperit că usunt un conglomerat de mirosuri ce emană un mirosul curat, proaspăt și inocent.
Cu inima cât un purice, am mers la petrecere dar mă ascundeam de colega pe care o căutase pentru că mă simțeam penibil cu amestecul de arome de parcă eram o mâncare apetisantă dar nesănătoasă.
Ferindu-mă și aruncând priviri în jur, deodată simt că am călcat pe cineva. Îmi cer scuze și constat că este colega mea, zâmbitoare….

De atunci au trecut câțiva ani, iar colega mea de servici, a devenit și colegă de apartament și… nu numai. În fiecare dimineață mă trezesc liniștiti pentru că mâncarea care îmi place și parfumul ideal îmi sunt pregătite de către soția mea și sunt mulțumit de ele.

De la căsătorie, am devenit fidel pentru parfumul brandului 212 MEN VIP. Acest parfum reprezintă combinația perfectă dintre ambra combinată cu gin, mentă, vodkă, ghimbir, lămâie, maracuia și piper. Este un produs condimentat așa cum îmi place și mie să trăiesc.
Astfel în urma căsătoriei am descoperit multe lucruri, printre care și faptul că pentru un parfum ideal, nu contează sticla, cantitatea, eticheta, prețul, ci doar esența. 
Un parfum caracterizează pe cel ce o folosește, așa cum acest parfum m-a făcut mai încrezător în propriile forțe și am devenit mai calm dar îndrăzneț, liniștit dar pregătit de orice luptă, gânditor și tenace. Nu degeaba se spune că haina face pe om, dar parfumul îl diferențează de cei asemeni lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu