cluc24

luni, 8 octombrie 2018

A fost Webstock - ediție aniversară


Vineri 5 octombrie 2018, s-a desfășurat ediția aniversare Webstock. Acest eveniment a ajuns la o vârstă, una  tânără, de doar 10 ani, având timp să crească!


La această ediție am participat și eu pentru prima oară, ca blogger acreditat. Evenimentul s-a desfășurat la hotel Marriot.
Evenimentul a constituit un maraton media în care participanții au putut re(descoperi) multe lucruri interesante și direcții spre care se îndreaptă mediul virtual.
Ajunși la etajul I al hotelului, după înregistrare, am primit badget-ul de acces, produse promoționale și un tricou aniversar Webstock.
Apoi a început maratonul evenimentelor întrerupte doar de scurte pauze de cafea și discuții între cei prezenți, sesiuni pentru poze la diferite standuri și o pauză de masă, la prânz, iar la final ne-am putut delecta cu un pahar de vodcă Absolut.
Prima parte - Inspiration Stage, oferit de Vodafone și moderat de jurnalista Cristina Bazavan și Cristian China Birta au adus în atenția publicului interviuri acordate persoane importante precum Cornel Amariei (inventatorul care-și depăsește limitele), Andreea Esca (prezentatoare de știri la PROTV și nu numai), Mihaela Noroc (fotograf al femeilor din întreaga lume) și Vlad Voiculescu, Cabral Ibacka (realizator TV), medicul cardiolog Radulescu Vasi, Laura Barbu (director marketing Vodafone) cu Delia și Matei Dima.

Delia a încântat publicul prezent cu o melodie nou lansată.

În a doua parte a zilei, grupate în două părți egale, s-au desfășurat trei conferințe. Galaxy Stage, Creativity Stage și New Trends Stage. Fiecare conferința a fost una specială și marele regret a fost că nu le-am putut urmări pe toate.
Puțin după ora 19.00 s-au decernat 13 premii, la tot atâtea categorii pentru cele mai creative și inedite campanii în social media românească.


La sfârșitul zilei Evensys, în zona centrului vechi din București a avut loc un party.
La ce m-am așteptat?
La un festival de social media, la reîntâniri cu alți bloggeri și la socializare.
Ce s-a întâmplat?
Au fost mulți participanți la eveniment, multe informații și cu greu am reușit să-mi regăsesc prietenii virtuali în ofline și de unii, am aflat doar despre rețelele de socializare că au fost doar la câțiva metri de mine și nu ne-am văzut, recunoscut sau “ciocnit” în mulțime.
Ce va fi?
La anul, o nouă ediție va emite o chemare virtuală și alături de alți prieteni vom spune prezent și vom trăi la altă intensitate evenimentul, știind despre ce este vorba de această dată. Nu poate fi de două ori, prima oară!
Webstock, ne revedem la anul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu