cluc24

sâmbătă, 9 septembrie 2017

Bloggerul de azi, de mâine

Viața unui blogger nu este una ușoară. Dacă bloggingul este din pasiune, atunci bloggerul trebuie să se descurce și în viața de zi cu zi.
Un blogger trebuie să înceapă cariera și să nu uite niciodată de unde a început, indiferent că se ridică sau cade... Viața uneori nu este dreaptă dar trebuie să rezistăm și să ne impunem. Dacă am pierdut, continuăm, dacă am câștigat, continuăm, căci totul este o luptă și adevărul trebuie să triumfe.
Un blogger trebuie să fie obiectiv și mai ales să nu se implice în problemele pe care nu le cunoaște. Fiecare articol de pe blog, necesită muncă de cercetare, studiu, nimic nu este lăsat la voia întâmplării, pentru că nici viața nu este un hazard.
Chiar dacă un blogger prezintă anumite produse, nu trebuie să le ridice în slăvi ci doar să le prezinte, iar publicul său, va discerne precum  dorește.
Un blogger trebuie să se implice în activități sociale. Nu trebuie să-i neglijăm pe cei de lângă noi, natura, adică viața în general. Dacă nu ne implicăm în salvarea naturii, a planetei, a pădurilor, degeaba încercăm să realizăm lucruri mari, pentru că în timp, o dată cu degradarea mediului înconjurător, toate vor deveni mici și nesemnificative. De câte ori, un amănunt nesemnificativ, nu a avut un rol important în viața noastră?
Pentru mine natura reprezintă sănătatea societății, a oamenilor, din acest motiv am pe blog o imagine cu natura, pădurea... ceea ce reprezintă esența vieții. Mai nou, folosesc cani personalizate cu aceste imagini care mă reprezintă, pe blogurile, pe care le dețin.
De curând mi-am comandat tricouri personalizate în care apare aceeași imagine semnificativă pentru blog și pe care le folosesc la întâlnirile speciale, fie că sunt între bloggeri, fie că sunt în alte circumstanțe. Imaginea reprezintă ceea ce gândești și ceea ce crezi că este bine.
Privindu-mă în oglindă, stau și gândesc, iar tricoul îmi readuce în minte, ideile și  concepțiile de viață.
Viața trebuie trăită din plin, cu condiția să asigurăm un viitor și celor care ne vor urma.

Este noapte și abia aștept o nouă zi, care începe cu o cafea în cana mea personalizată, care-mi readuce în memorie, mereu, cine sunt și ce vreau!
Obiectele și gadgeturile personalizate, reprezintă persoana care le deține!


2 comentarii: