cluc24

luni, 24 octombrie 2022

Frumusețea nu este trecătoare

 

În liniștea din jur, se aude cum bate vântul, iar crengile dezgolite ale copacilor lovesc ușor în ferestrele locatarilor. În timp ce mă pregătesc de plecare la serviciu, arunc o privire speriată către ceasul de pe perete. Îmi iau telefnul mobil de pe noptieră și o strig pe soția mea. Ea a vrut să mergem la locurile de muncă cu autobuzul, pentru a proteja mediul și să reducem cheltuielile cu consumul de benzină de la mașina personală.

Îmi răspunde că pot pleca înainte, că mă ajunge din urmă. Sunt conștient că poate, așa că mă grăbesc să iau un mic avans, nu înainte de a arunca o privire spre masa de pe hol, unde i-am pregătit cadoul pentru aniversarea zilei ei de naștere. Mi-a fost greu să aleg un cadou optim și personalizat, dar am studiat modul ei de îngrijire pentru piele și am știut ce produse folosește, așa că în mod cert am nimerit ceea ce-i trebuia.

Ea folosește o cremă de zi care este de neconfundat, fiind de la Allurene. Am observat că-i place crema antirid Hey young lady care face din rutina ei zilnică de îngrijire a tenului, atât dimineața, cât și seara.

Sursa foto: Allurene




Am citit pe instrucțiună că această cremă are ca rol de prevenire și reducere a ridurilor pentru orice tip de ten, folosind ingredientul activ Lipo Ceravit-C.

 

Lăsând gândurile în urmă, mă grăbesc spre stația de autobuz, iar pe drum reciclez deșeurile adunate de-a lungul săptămânii. Termin repede sortarea și mă îndrept spre stația de autobuz. Lumea se adună și fiecare-și caută cu privirea, mijlocul de transport dorit. Observ că la semafor se află autobuzul care-i trebuie soției mele și privesc agitat în jur.

Ea apare pe trecerea de pietoni, în spatele autovehiculelor, iar eu îi fac semn să se grăbească spre auobuz, în timp ce mă întorc cu spatele pentru a strănuta. Până să-mi revin, să mă dezmeticesc, autobuzele pleacă din stație și o văd pe soția mea, stând pe un scaun dintr-un autobuz care este exclusiv al elevilor. Intru în panică și o sun pe telefonul mobil ca să știe că a greșit mașina. Îmi răspunde cu greu:

- Da.

- Vezi că ai urcat în autobuzul de elevi!

- Da? Jandarmul nu mi-a spus nimic! Așa e, sunt doar copii. Cobor...Domnule polițișt, nu... nu chiulesc... nu sunt elevă... nu, am peste 30 de ani! Da. Vă arăt buletinul dacă nu mă credeți! - o aud pe soția mea vorbind.

Îmi părea rău că nu apucasem să-mi sărut soția pentru a-i dori o zi bună, să-i simt pielea netedă, moale, catifelată, fină și hidratată care pe lângă parfumul proaspăt, asigură și o experiență senzorială plăcută.

Îmi aduc aminte și de călătoriile pe care le făceam cu mama mea. Ajuns la mare, într-un an, am fost la pub cu ea. Nu-i plăcea, dar mi-a făcut pe plac. Acolo mă revăzusem cu prietenii de liceu, iar unul dintre ei îmi soptise la ureche privind spre mama mea: „Te superi dacă o abordez pe sora ta?”. Atunci mi-am dat seama că am o mamă tânără, motiv pentru care fetele fugeau de mine, crezând că sunt cu o prietenă! Ea mereu folosea o cremă de seară, potrivită pentru toate tipurile de ten. La ea găsise prima oară soția mea crema hidratantă My BFF, a cărei acțiune de hidratare și vitaminizare oferă protecția împotriva efectelor de mediu, pentru pielea feței și a gâtului.


Sursa foto: Allurene 


Între timp apare autobuzul meu, urc și încerc să aflu ce a făcut soția mea. Un tânăr se ridică de pe banchetă și-mi oferă loc. Ei, nu sunt așa de bătrân! Cred că o să folosesc și eu cremele de îngrijire ten ale soției mele! Așa n-or să se vadă ridurile... pe care cred că doar eu nu le observ. În timp ce încerc să formez numărul de telefon al soției, ea îmi trimite mesaj: „După ce au studiat intens cartea de identitate, m-au lăsat să cobor, aproape am ajuns la serviciu. O zi bună și frumoasă”.

Eu îi răspund: „Să ai și tu și eu, o zi frumoasă ca tine!”

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu