cluc24

duminică, 18 octombrie 2020

Sănătatea, mai presus de toate

 

Am observat că oamenii, în general, aleargă după profituri materiale neglijându-și viață și implicit, sănătatea. Mulți dintre ei primesc o palmă din partea destinului, pentru că în timp, se îmbolnăvesc iar toate câștigurile sunt investite pentru a recupera o parte din sănătatea pierdută.

Oare cum ar fi ca în prim plan să fim noi, ca persoane, care să fim preocupați de sănătate pentru că dacă pe aceasta o avem, restul le putem obține cu mai multă ușurință.

Nu există un singur medicament care să ne asigure imunitate și să fie o adevărată barieră împotriva tuturor bolilor, dar putem investi strategic în ceea ce cu adevărat ne afectează desfăsurarea activității, influențându-ne viața.

Ar fi extraordinar să existe mai multe perioade, chiar zile în diferite anotimpuri când să existe și să se promoveze un Black Friday al sănătății. Fiecare persoană ar putea să-și aleagă produsele pe care le consideră utile și necesare pentru propria-i sănătate.

Oare am reuși să ne alegem produsele utile, dintr-o multitudine de opțiuni? Cu siguranță da.

Eu aș investi în vitamine și suplimente împotriva răcelii. Indiferent de anotimp, eu răcesc ușor, așa cum am prezentat și într-un articol anterior când am folosit cu succes produsele unei farmacii online unde am găsit vitamine la pret mic.

Primul produs pe care l-aș achiziționa de Black Friday pentru sănătate este GNC EXTRACT DE ECHINACEEA. Aleg varianta de 500mg cu 100 comprimate care se administrează una pe zi, astfel că voi trece cu bine peste cele trei luni ale anotimpului friguros, peste Iarnă. Acest produs mi-a fost recomandat de soția mea și l-am utilizat și în anii trecuți.

Echinacea este o planta nativă din America de Nord care ajută la întărirea sistemului imunitar și ameliorează simptomele de răceală și gripă. Echinaceea este un remediu cunoscut, denumit chiar  “vaccinul antigripal natural”. Produsul crește imunitatea oferind o protecție împotriva bacteriilor, fungilor și a virusurilor care zburdă peste tot în această perioadă de restriște.

Atunci când am folosit acest produs am constatat că mi-a crescut protecția mucoasei nazale iar sensibilitatea la frig a scăzut.

Având probleme legate de greutate, colesterol și din cauză că nu mănânc după un program bine stabilit, un alt produs ideal este COLON HELP BIO de 480g, ZENYTH, care este un detoxifiant 100% organic. Acest produs este un supliment alimentar care conține doar ingrediente certificate organic: semințe de in, tărâțe de psyllium, fructe de chimen, fructe de coriandru, oregano, frunze de pătrujel.

Deoarece ultima mea masă este aproape de ora de culcare, am probleme legate de refluxul gastroesofagian, iar Colon Help Bio împiedică apariția simptomelor deranjante, oferind un somn liniștitor. De asemenea, pe lângă eliminarea acestor simptome, Colon Help ajută și la reglarea tranzitului intestinal (constipație sau diaree), în alte probleme digestive (balonări, gaze), în menținerea colesterolului și glicemiei în limite normale, în îmbunătățirea simptomelor colonului iritabil, în cure de detoxifiere și slăbire.

Oboseala și stresul sunt principalii mei dușmani. Obosesc psihic din cauza stresului iar apoi, în scurt timp, corpul meu este cuprins de oboseala fizică.

Pentru a trece cu bine peste aceste obstacole, am folosit și merită o investiție de Black Fridau farmaceutic și  nu numai, în două produse ideale: GNC SUPER MAGNEZIU  și NATURES AID 5-HTP COMPLEX.

GNC SUPER MAGNEZIU are 400 mg iar doza de 90 de tablete este suficientă pentru 45 de zile.

Magneziul se află în proporție de 50% în oase, iar restul se regăsește în țesuturi și organe. Magneziul absorbit în zona intestinală ajută la sinteza proteinelor și produce energie vitală organismului. Formula utilizată la GNC SUPER MAGNEZIU este o combinație trei forme superioare de magneziu ce sunt perfect absorbite de către corp: aspartat, lactat si citrat. Cu ajutorul magneziului prin absorbția calciului, îmi asigur oase și dinți puternici (care să reziste la conglomeratul de produse chimice cu care interacționează).

Prin folosirea acestui produs din magneziu, îmi mențin sub control sănătatea musculară și sistemul nervos.

NATURES AID 5-HTP COMPLEX în cantitate de 100 mg este util pentru a mă proteja de depresie, insomnie, anxietate, stress. O tableta 5-HTP Complex Natures Aid conține magneziu, acid pantotenic, vitamina B6 și niacina.

Emoţiile şi stresul depind de evaluarea cognitivă a tuturor evenimentelor şi a situaţiilor capabile să provoace emoţii, respectiv stres, care au o importanţă deosebit de mare pentru psihic. Relaţia stresului cu emoţiile negative este absolut evidentă. Când omul este stresat simte emoţii de frustrare, de anxietate, de agasare, de teamă sau chiar de depresie.

Stresul apare ca și reacţie de adaptare a organismului uman la acei factori din exterior pe care omul îi percepe ca fiind agresivi şi care-i induc frecvent o stare de alertă resimţită atât la nivel psihic, cât şi la nivel fizic (creşterea secreţiei de adrenalină, intensificarea bătăilor inimii, transpiraţie). Stresul nu este o boală propriu zisă, dar poate conduce la îmbolnăvire, motiv pentru care este bine să se intervină la timp.

Deci un Black Friday la Farmacia la Pret Mic mă poate ajuta atât pe mine cât și pe toți cei conștienți că sănătatea este mai presus de toate. În acest moment, aș investi în problemele legate de stresul și oboseala psihică care în mod cert influențeazî întregul stil de viață: somn, odihnă, sevirea meselor, gândire, percepție.

 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020, iar imaginile au fost preluate de pe situl :

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu