Plimb căruciorul printre
rafturile și raioanele cu produse din magazin, urmărind o frumoasă femeie, cu
părul lung și roșcat. Ea sesizează acest lucru și-mi zâmbește la fiecare pas
deși eu am o figură extrem de posomorâtă.
Ajung în spatele și mă opresc
în fața unui panou care-mi atrage
atenția. Mă întorc spre dreapta și încep să iau produsele pe care le pun în
cărucior. Mă bucur și o caut din priviri pe femeia cu părul roșcat. O văd la
cinci metri față de mine privindu-mă cu ochii mari. De fapt, ea privește spre
căruciorul umplut până la jumătate cu doze de bere. Mă gândesc câteva clipe
și-mi dau seama că oamenii o să aibă o impresie proastă și poate chiar falsă
despre mine, așa că repun pe rafturi o parte din marfă.
Îmi pun ochii în pământ și
merg încet până la următorul raft cu produse. Ridic privirea, mă uit în jur,
constat că nu mă vede nimeni și iau repede două baxuri de bere.
O pornesc spre casă sub
privirile întrebătoare ale unui om de la pază. Ajung la casă și oftez. Este o
coadă imensă! Frumoasa roșcată se află în fața mea și întreabă o vânzătoare
despre un produs. Angajata îi spune că nu au produsul dar nu are informații
când vor primi acel produs și nici la ce preț va fi livrat.
Doamna de la casă se agită și o
tot cheamă pe șefa de magazin. De două ori i s-a blocat casa, o dată scanerul
și de două ori a anulat un bon de casă. Oftez. Când vom reuși și noi să facem
cumpărăturile rapid? Poate atunci când vom trimite roboții la magazin. Încep să
râd dar mă opresc că cei din jur mă privesc ciudat.
Mai înaintez un pas și iau de pe
rafturile de lângă casa de marcat, niște produse nesemnificative, așa cum fac
mereu, iar majoritatea dintre ele se află împrăștiate și uitate prin locuință.
Îmi iau gumă de mestecat,
rezervă pentru aparatul de bărbierit, baterii și chiar niște brichete, deși nu
fumez. Mai avansez un pas și o privesc pe doamna cu părul roșcat și oftez. Mă
apropii de casa de marcat și abandonez rezervele pentru aparatul de bărbierit
pentru că-mi dau seama că nu se potrivesc cu cele pe care le folosesc.
Încă un pas, abandonez și
brichetele pentru că m-am lăsat de fumat, dar stând la coadă la casă, am uitat!
Doamna roșcată ajunge la casa
de marcat, iar eu speriat, pun produsele pe bandă. După ce golesc căruciorul
alerg cu acesta în fața roșcatei pentru a pune produsele înapoi, după scanare
în cărucior.
Casa de marcat se blochează și
trebuie să scaneze din nou ultimele produse. Oftez și le repun pe tejgheaua din
fața scanerului. Gata! Plătesc după două încercări eșuate cu cardul și mă îndrept spre ieșire, urmat de femeia
roșcată. O privesc iar senzorul de la ușă începe să facă gălăgie.
Un paznic vine fuga la mine.
Îi arăt bonul și produsele. Acesta constată că după scanare, un cod a rămas valid
din greșeală și trebuia să fie anulat. Lumea se uită la mine ca la un gangster.
Femeia roșcata își mișcă ușor capul stânga-dreapta și-mi face semn să mergem în
timp ce spune:
- Mergem
și la magazinul din centru că aici nu am găsit vopsea de păr, soluție de spălat
vase...
Oftez și o ascult. A! Nu v-ați dat seama că
este soția mea? Doar nu mă uit după femei prin magazine!
În zece minute ajungem la un
alt magazin. Acolo preiau un alt cărucior și un nou traseu prin diferite
raioane. Căruciorul se umple rapid. Soția mea caută un produs care se pare că
nu există. Întreabă o vânzătoare iar aceasta se pare că e ocupată și se uită pe
telefon. Dar nu chiar...pentru că-i arată soției mele ceva pe mobil.
Oare la ce se uită! Mă apropii
și eu curios și văd un catalog de produse online și informații despre produse
și promoții.
După discuțiile și
prezentările făcute de o angajată, am aflat că magazinul folosește un soft
special care-i ajută, având diferite aplicații: SmartCash Shop.
SmartCash Shop este o
aplicație SmartCash RMS, care este responsabilă cu managementul magazinelor
independente sau conectate într-o rețea. Folosind această solutie informatica, printr-o simplă aplicație destinată telefoanelor mobile,
clienții sunt informați în legătură cu stocurile de produse, promoțiile și
ofertele actualizate iar programul informatic acoperă de asemena toate
necesitățile de administrare ale unui magazin modern.
Interesant, dar timpul trece.
Am găsit repede produsele dorite și ne-am îndreptat spre casă. Coada era mult
mai mare ca în magazinul anterior așa că am început să mă uit pe panouri,
pereți, dar nu prea mult timp că în cinci minute deja eram în fața unei doamne
care-și agita scannerul!
Am scăpat repede din al doilea
magazin. Păcat că acest supermarket este prea departe de casă, pentru că am
căștiga mult timp făcând cumpărăturile în această locație.
Cât de mare poate fi diferența
între două magazine de același profil, dimensiune și mod de marketing!
Managementul face diferența, adică un simplu soft precum SmartCash RMS.
Dar, mereu există o soluție!
Putem comanda online, pentru că magazinul folosește aceeași aplicație în
implementarea tuturor proceselor: facturare, împachetare și livrare. O să
încerc situl eCommerce.
PS: Așa pot comanda câtă bere
vreau, îmi vine acasă, iar doamna roșcată nu se va mai uita ciudat la mine!
Acest articol a fost scris
pentru SuperBlog 2020, iar imaginile au fost preluate de pe situl SmartCash.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu