cluc24

luni, 24 iulie 2017

Concediul din Deltă

A venit perioada concediilor. Toată lumea caută oferte dar unii merg la nimereală. Depinde acum, și de norocul fiecăruia.
La mine s-a ocupat soția mea de rezervare și de cele necesare. A ales Aqua Villa din Delta Dunării. Femeile știu ce știu...
După ce am încărcat o mulțime de bagaje, până am cules prietenii cu care mergeam de la casa lor, s-a făcut ziuă și degeaba m-am trezit devreme ca să mergem pe răcoare.... Totuși era să ajung la răcoare, că la un moment dat am auzit atrăgându-mi atenția unul dintre pasageri că este poliția în zonă, iar eu în loc să frânez pentru a încetini, am accelerat, chiar în fața radarului.
Când m-am oprit, agentul de circulație se uita la mine speriat, deoarece având o figură obosită arătam ca și cum aș fi băut toată noaptea.
În final, am ajuns la frumoasa pensiune Delta Aqua Villa moment în care, am realizat că suntem în concediu, cu adevărat. Am propus să descărcăm bagajele, doar câte puțin, conform strictului necesar.
Frica de țânțari a dispărut fără să-mi dau seama. Am început să cutreierăm zona și am fost fascinați de mirificul peisajelor. Am revenit relaxați din plimbare.
A doua zi am participat la o plimbare pe apă, ca adevărate VIP-uri, așa cum eram tratați. În două zile consecutive, am facut plimbari cu iahtul in Delta Dunarii. Aceste plimbări mi-au reconfirmat ideea, că avem o țară frumoasă. Plimbarea cu șalupa m-a făcut să-mi readuc aminte de fotograful din mine, surprinzând diverse momente inedite.

Seara am făcut o baie și apoi am acceptat să călăresc.. A fost interesant, deși mă tot speriam, la fiecare pas, în galop, al calului.
În timp ce asistam la spectacole nautice oferite de alți turiști, am fost convins să particip la o partidă de pescuit. Mă simțeam ca un copil ce primește o jucărie neașteptată, adaptată la pachetele turistice din Delta Dunării.
După ce am primit o undiță, arunc și eu cârligul în apă, speriat apoi de vocea unui localnic. Acesta îmi explică că trebuie să pun momeală, apoi să “atac” apa. Mă ajută acesta, bucuros că are un învățăcel. Mă uit la prada acestuia, care era destul de impresionantă... vreo doi pești, așa cum se găseau în conservele de pește.
După ce termină de pregătit unealtă, acesta îmi spune să fiu atent la momentul când  undița o să mă tragă, semn că am prins ceva. Eu aprob, în timp ce arunc din nou, cârligul în apă și vreau să-i mulțumesc de ajutor, dar nu pot, pentru că pleacă.... nu el, eu ...
Simt că cineva mă trage spre apă și mă sperii... nu știu să înot. Bărbatul care mă ajutase, aleargă după mine, alături de partenerul acestuia și trag de undița pe care eu o abandonez fericit, în mâinile lor. În câteva secunde și după câteva mișcări calculate, un pește enorm, pică lângă mine. Am crezut că-i rechin....
Toți privesc cu ochii măriți, captura mea. Mi se pregătește din nou undița dar refuz. Norocul începătorului. Mai pescuiesc la anul când revin la o nouă aventură în Deltă, alături de de pensiunea Aqua Villa. După ce-mi iau prada, îmi fac poze cu captura, mărind astfel galeria mea foto.
M-am simțit ca într-o vacanță de lux!   Totul a fost perfect.

Apropo, nu am despachetat nici măcar un sfert din bagajele aduse, pentru că acolo am găsit tot ceea ce aveam nevoie. Este bine de știut, pentru la anul!

Trebuie să facem rezervare din timp, că locul este extraordinar și vin mulți turiști!