cluc24

sâmbătă, 10 iunie 2017

Zâmbetul fericirii

Sunetul televizorului nu deranjează pe nimeni. Fetele stau ce de obicei, la birou, cercetând noutățile de pe internet. Gogonel privește în gol. Pătrățel se uită în jur, iar când cineva îi aruncă o privire, se strâmbă, zâmbește, arătându-și toți dinții. După câteva asemenea grimase, se enervează și o apelează pe sora lui, Maimuțel:
-          Ce tot vedeți atâta pe net?
-          Dar tu ce tot vezi atâta la meciuri ? – intervine vecina Gogoșar în discuție.
-          Mă uit la faze, goluri – replică Pătrățel, așteptând susținere de la vecinul Gogonel.
-          Doar o minge și 25 de oameni ce aleargă de nebuni. Trei din ei nici nu au voie să atingă mingea! – spune Gogoșar.
-          Bine – zâmbește larg Pătrățel.
-          Ce vrei să ne spui? – intervine Maimuțel privindu-și fratele.
-          Că are dinții mai albi – spune Gogoșar, cu privirea ațintită în laptop.
-          Cum ai observat? Când?!
-          Când îți tot schimonoseai față.
-          Nu este vorba doar de albire. Mi-am făcut detartraj  – spune vesel Pătrățel.
-          Bravo! Mie mi-e frică să merg la un cabinet de stomatologie   – spune Gogonel, simțind că-l iau frigurile.
-          Interesant, că și lui Pătrățel îi este frică. Cum vede un ac, parcă ar cădea un munte pe el – râde Maimuțel.
-          Data trecută nu a nimerit la alt cabinet medical unde l-au torturat, sau nu a zis așa ceva? – intervine și Gogoșar.
-          Acum am găsit clinica ideală. Mie mi-e teamă de bărbați, că mă chinuie, dar aici sunt doar doamne și domnișoare.
-          Unde?
-          Acolo unde mă duc eu.
-          Dar tu nu prea ieși din casă – se miră Maimuțel.
-          Am intrat în contact cu clinica pe net, am completat formularul de pe site și am fost contactat și programat. Nu am stat nici două minute, că m-au și luat în cabinet.
-          Până să te dezmeticești, erai deja “în lucru”!
-          Da. Prin detartraj scap uțor de bacteriile care apar. Îmi salvez dinții. Trebuie făcut la maxim un an distanță, din nou, deși, cred că voi merge din 6 în 6 luni...
-          Nu-i scump?
-          Nu, Gogonel. Merită. Mă simt de parcă aș fi în creierul munților și în acest timp, pot savura mâncărurile mele delicioase.... făcute de Gogoșar – zâmbește Pătrățel.
-          Eu am un dinte lipsă, de cîteva zile, oftează Gogonel
-          Dacă mergi de două ori pe an la consult, la detartaj, nu ajungi să nuneri dinții lipsă.
-          Da.. Dar mi-e teamă!
-          Vii cu mine și  remediem problemele. Se poate pune un aparat dentar , au buni specialiști și în ortodonție,
-          Dar mă doare....
-          Nici nu simți. Până te uitți în stânga, dreapta, deja ești gata!
-          Parcă mă tentează. Dar tot nu mi-ai spus, unde este clinica!

-          Este clinica zâmbetului perfect, adică, Cris Smile – zâmbește Pătrățel cu toată gura, așa cum nu o mai făcuse de mult timp.


2 comentarii:

  1. La inceput eram si eu la fel ca Patratel, dar am mers de mai multe ori la clinica si am capatat incredere. Acum ma duc la detartraj la fiecare 6 luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare este un mic Patratel, in relatia cu cabinetele sotmatologice. Pana ajungi la empatie...

      Ștergere