cluc24

joi, 29 iunie 2017

Produse pentru toată familia, de la Dacia Plant

Bărbatul își lipește nasul de ușa de la intrare, care-l sesizează, și se deschide automat. Acesta pătrunde stingher și se asează la rând, în spatele unei domnișoare care inventaria produsele achiziționate, sub îndrumarea vânzătoarei.
- Hapciu! – se aude o reacție a noului intrat
- Sănătate! – răspunde atât vânzătoarea cât și clienta, ce bifa pe hârtie produsele găsite.
- Mulțumesc! Aș vrea eu...
- Cu ce vă ajut? – întreabă vânzătoarea
- Păi... îmi trebuie ceva...
- Pentru răceală?
- Da. În primul rând. Răcesc foarte repede!
- Vă recomand picături de Propolis și Echinaceea, care nu conține alcool. Sunt bune contra răcelii și pentru imunitate.

- De la... hapciu!... De la răceală mă doare gâtul...nasul....
- Aceste picături dezinfectează atât căile respiratorii superioare, cât și cavitatea bucală..
- Am înțeles! Sunt produse străine...scumpe? – întreabă bărbatul privind spre sticluțele ce le achiziționase femeia care se afla în fața lui.
- Nu. Sunt produse Dacia Plant . Plantele folosite sunt cultivate în culturi bio.
- Perfect... Hapciu!... Soția mea are nevoie de ceva pentru indigestie.


- Recomandarea noastră este pentru tinctură din Coada-Șoricelului.
- Cum să le ia?
- Câte 1-2 lingurițe pe zi, pe stomacul gol, cu 30 de minute înainte de masă.
- În regulă.
- Dar trebuie să le ia de trei sau patru ori pe zi.

- Nu-i problemă! Este decisă să ia produse naturiste. Pentru fiul nostru, aveți ceva? Nu prea mănâncă.

- Tot acest produs, tinctura, dar în alte doze. Produsul duce la creșterea poftei de mâncare.
- Perfect! Produse pentru toată familia! hapciu!
- În câteva zile o sa vă faceți bine și puteți merge la spectacolul din 2 iulie, din Piața Sfatului..
- În Brașov?
- Da. Va concerta Phoenix... Eveniment special pentru aniversarea a 15 ani de existență a companiei Dacia Plant.!
- Desigur... dacă vom fi sănătoși!


Bărbatul intră repede în incinta încăperii. Vânzătoarea își culege foile de pe jos, deoarece căzuseră din cauza vântului produs de bărbatul grăbit. Privește spre acesta și...
- Bună ziua!
- Bună ziua...
- Am fost acum patru zile și mi-ați oferit niște produse Dacia Plant.
- Da! Domnul răcit! – spune vânzătoarea.
- Da. Acum mi-a trecut. Soția mea este bine și copilul mănâncă și el normal! Aș vrea niște produse pentru alte afecțiuni și probleme... Duminică mergem la concertul Phoenix! – spune bărbatul pregătind o listă, așa cum văzuse la clienta de la vizita anterioară.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu