cluc24

marți, 6 iunie 2017

În luptă cu colesterolul

Pătrățel înghite ultima felie de prăjitură, după care se freacă satisfăcut pe burtă. Gogonel abia reusește să-și termine desertul, după friptura apetisantă pe care o devorase. Fetele erau relaxate și liniștite. Pătrățel se adresează vecinei, gazda ospitalieră:
-          Ne dai bombonele?
-          Nu ți-a ajuns desertul?
-          Gogoșar a spus că ne dă în fiecare zi. Până azi s-a ținut de cuvânt!
Gogoșar zâmbește și scoate din cutie, câte o delicatese pentru cei din jur. Pătrățel face hap și o termină dintr-o înghițitură, după ce în prealabil îi simțise ușor, gustul.
-          Așa de bun este! Din ce este? Când ne spui?
-          Din ulei de krill 
-          Ce? - tresare Pătrățel. Știi, doar că nici în glumă să nu vorbești de ulei. Nu suport uleiul în mâncare!
-          Bine, Pătrățel – acceptă Gogoșar.
-          Ce este bine? Eu sunt mult mai bine! Ieri, la analize...
-          Esti bolnav? – întreabă speriat Gogonel.
-          Nu! La analizele anuale pe care le fac, s-a constatat că mi-a scăzut colesterolul.
-          Cum așa? – întreabă Maimuțel.
-          Nu știu nici eu – răspunde gânditor Pătrățel. Și mănânc la fel....
-          Și tot la Gogoșar – completează Maimuțel.
-          Da... De ce zâmbești Gogoșar? – întreabă Pătrățel
-          Eh!... și eu...
-          Știi ceva în plus?
-          Da. Te ajută bomboanele mele.
-          Chiar? Cum așa?!
-          Vitaminele pe care ți le dau îți reglează colesterolul și trigliceridele
-          Da!? Atunci, vreau încă o tură!
-          Ajunge, pe azi.
-          Cum de le-ai găsit? Bună idee....
-          Vecina... bătrânica, le ia pentru a-i reduce riscurile cardiovasculare. I-am cumpărat eu, împreună cu medicamentele ei de la farmacie și am încercat și pe noi!
-          Wow! Super. Ai experimentat?
-          Da. Pe tine, frățioare – spune Maimuțel.
-          Cum pe mine?
-          Tu ai fost primul. Te plângeai de colesterol și că ai nevoie de surplus de Omega.
-          Voi nu ați luat? – întreabă Pătrățel privindu-și interlocutorii
-          Ba da. La cinci zile după tine... când am fost siguri! – râde Gogoșar
-          Mie mi-a menținut tensiunea constantă. Se poate să fie de la vitamine? – întreabă Gogonel după ce citește tensiometrul pe care abia îl folosise.
-          Da. Uleiul de krill de la Korill are și aceste efecte. Reface de asemenea, necesarul de acizi grași și antioxidanții naturali.

Pătrățel stă și cugetă:
-          Cred că încep să agreez uleiul.... Mulțumesc Gogoșar! Ai grijă de mine, ca o mamă.
Mai degrabă, ca o viitoare soție – spune Maimuțel, după care se face liniște ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu