cluc24

duminică, 11 iunie 2017

Și totuși... procesorul

Se face auzit sunetul plăcut al pauzei.
Decorul asigurat de Carcasă rămâne pasivă, în aşteptare ca şi cum ar avea în promoţie, nişte oferte pentru componente,  dar nu de la oricine!
Placa de reţea oftează spunând:
-    Ce bine-mi prinde o pauză! Atâta muncă! Eu sunt cea mai importantă!
-    Nu te mai lăuda atât – spune supărată Tastatura.
-    Păi nu eu vă aduc publicul? Nu datorită mie vine internetul?
-    Fără mine nu ai putea comunica! – susţine vehement Tastatura.
-    Păi, dacă nu aş fi eu, n-ai avea nevoie de comunicare – se încăpăţânează să-şi susţină ideea Placa de reţea.
-    Da…da… Fără mine nu ar putea comunica nimeni. Eu codific mesajele, eu sunt emiţătorul! Dacă nu aş fi eu, degeaba ar există receptori!
-    Aşa e.. aşa e – sprijină Mouse-ul ideea Tastaturii. De fapt eu sunt cel mai important!
-    Fără tine, ne descurcăm. Fără mine este mai greu. Eu doar prin câteva combinaţii simple, te elimin pe tine, Mouse – se răzvrăteşte din nou Tastatura.
-    Nu vă mai certaţi că doar eu sunt baza – susţine Placa de bază. Dacă eu n-aş fi, voi cui aţi rămâne?
-    Tu eşti de bază pentru că eu gândesc pentru tine – intervine nervos în discuţie, Procesorul AMD. Eu gândesc şi vă dezvolt aplicaţiile, ideile…
-    Care s-ar pierde, dacă nu aş exista eu – intervine şi Memoria. Câteodată gândeşti aşa de mult că te blochezi şi eu trebuie să te direcţionez. Degeaba ești CPU AMD.
-    Dar eu că vă anunţ mereu cele mai importante lucruri – spune Placa de Sunet!
-    “Tu eşti doar un actor grăbit, care-şi spune replica şi apoi a plecat” – se aude un refren al Plăcii Video. Eu ofer imaginea, sunt imaginea publică a unui PC.
-    Degeaba eşti o imagine dacă nu poţi fi stocată – stabileşte hotărât Hard Disk-ul, cel mai noi membru, abia venit!
-    Poate fi copiată cu ajutorul meu – îşi susţine propria ideee DVD Writter-ul.
-    Placă de Sunet, fără mine nici nu te auzi – spune Boxa. Dacă eu nu aş fi, ar trebui ca publicul, să stea cu urechile ciulite!
-    Sunteţi ca nişte copii. Dacă nu s-ar vedea pe mine, tot ceea ce faceţi, cum credeţi că s-ar juca piesa noastră? Cine nu vede ce se întâmplă nu ştie ce va fi… nu vă înţelege, ca şi cum aţi vorbi limbi străine! – râde Monitorul de cei din jur, umflându-se în culori.
-    Atâtea discuţii fără rost – se aude o voce, în spatele căreia se află o Sursă.
-    Ha! Ce haios eşti! Tu stai acolo cuminte că noi avem dileme de rezolvat…
Personajul care poartă inscripţia Sursă  , îşi ia jucăriile şi pleacă, moment în care se aşterne liniştea.
Monitorul nu are culori, Memoria nu are ce memora, Placa de Bază şi-a pierdut “baza”, Tastatura şi Mouse-ul nu pot comunica, publicul Plăcii de reţea dispare, Procesorul uită să gândească iar Placa de sunet şi Boxele rămân mute.
Hard Diskul şi DVD Writter îşi caută lumina informaţională dar Sursa s-a gândit să ia o pauză. Decorul este trist, întunecat iar liniştea dinaintea furtunui pare să-i coplesească pe toţi.
După un timp, sursa se răzgândește, intrând în acțiune. Aproape toate componentele ];i reiau activitatea, dar....
Tastatura nu reusește să facă nimic, monitorul rămâne înghețat, iar memoria gândește fără rezultat. Doar un procesor AMD, stă și privește liniștit în jur. După un timp, toți i se adresează:
-          Ce faci? Ne lași baltă?
-          Păi nu sunt doar un simplu AMD?  Ce vreți de la mine?
Procesorul AMD FX 6 stă în expectativă....


Concluzia? Oricât de deştept eşti sau oricâtă memorie ai, nu te pune cu oricine, mai ales dacă face parte din familie de procesoare CPU AMD.

Acesta nu este un procesor obișnuit, Este unul performant, care face parte din seria AMD FX, care se găsesc la prețuri rezonabile și configurate conform bugetelor beneficiarului. Fără acest procesor, jocurile sau aplicațiile grafice sunt inutilizabile...

Un comentariu: