cluc24

sâmbătă, 25 august 2018

Un motto și o victorie....


Caută și vei găsi este un motto în viața de zi cu zi. Însă nu se referă la obiecte pierdute sau la substragerea unui lucru dintr-o dezordine neorganizată. Este strict legată de viață.
Dacă ne dorim ceva trebuie să întreprindem ceva în acest sens, ca să ne atingem țelul, că dacă rămânem în letargie, trece totul pe lângă noi, ca un tren rapid prin gara unui sătuc.
Eu am avut... sper să fie la trecut, probleme de comunicare în public și cu persoane necunoscute. Îmi lipsea empatia inteligenței sociale și încet dar sigur m-am luptat cu mine, la figurat și am reușit să trec peste aceste deficiențe.
Admiram fetele frumoase dar nu aveam curaj să intru în vorbă cu ele de teama unei respingeri, chiar și doar în sensul prieteniei. Mă consolasem cu ideea să rămân singur până la sfârșitul vieții până am simțit gustul primei victorii. Mă reîntâlnisem cu o fostă colegă de facultate și nu era o căpcăună, putând conversa liber. Am început conversația atunci și continuă și acum....
Tot așa, există motto-ul „Echipează viitorii handbaliști ai României!”, al campaniei  „Mingi în școli”, aflată la a treia ediție, și care în primii doi ani a donat 5.000 de mingi de handbal în 470 de școli de pe teritoriul României.
Pentru a înscrie o școală în campanie, trebuie completat formularul de campanie de la secțiunea „Înscrie o școală”, accesată pe platforma www.mingiinscoli.ro, de unde am preluat și imaginea de mai jos.



 Această campania „Mingi în școli” își propune să doneze echipamente sportive viitorilor campioni ai țării pentru a oferi ocazia mai multor copii să joace handbal. Această campanie a fost lansată de Henkel Beauty Care România, în parteneriat cu Federația Română de Handbal, în anul 2016, fiind un proiect menit să crească accesul elevilor la acest sport și să susțină viitoarea generație de campioni ai handbalului românesc. Chiar avem nevoie de sportivi care să readucă gloria României.
Anul acesta, campania „Mingi în școli” a început în data de 1 august și este susținută prin intermediul platformei www.mingiinscoli.ro, fiind promovată atât online, cât și offline în hipermarketurile și supermarketurile din întreaga țară. Astfel că oricine achiziționează produse din gama FA  în perioada 1 – 31 august va contribui la susținerea handbalului românesc prin dotarea cu echipamente sportive a școlilor din întreaga țară.
Haideți să susținem sportul și victoriile de orice fel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu