cluc24

duminică, 12 august 2018

Cine-i mai important?


Liniștea din jur este întreruptă de apariția unui cutii de carton, colet adus de o firmă de curierat. Beneficiarul pachetului așează obiectul pe masă și pleacă, iar în urma lui începe agitație. Fiecare posesor al unui spațiu al mesei începe să privească „strălucitor” spre colet.
Primul obiect susține cu tărie:
-          Este pentru mine că sunt cel mai important!
-          Nu...nu.... - se aude în jurul său.
-          Ba da. Fără mine nu se poate face nimic. Eu realizez socializarea cu oamenii de oriunde și de peste tot, îl ajut să-și rezolve problemele de servici, să studieze să vadă emisiunile favorite. Pentru mine este cadoul! - spune Laptopul.
-          Pentru mine este cadoul - susține cu tărie Tableta. Pe mine mă ia în călătorii unde îl ajut să-și rezolve necesitățile legate de comunicare, servici, divertisment și sunt cea mai eficientă deși sunt mai mică decât tine!
-          Imaginile de calitate și amintirile cele mai frumoase eu le ofer spune - Aparatul Foto. Eu păstrez amintirile de o viață și readuc în memorie clipele de neuitat din viață.
-          Degeaba ai imagini... dacă nu ai voce și nu se poate auzi primul gângurit al copilului, primele aniversări și călătorii... deci eu sunt mai importantă - susține cu tărie Camera Video.
-          Niciunul dintre voi nu oferă pe lângă aceste nimicuri... ora exactă astfel încât omul să fie mereu pe fază și să nu întârzie - susține Smartwach-ul.
-          Eu sunt cea mai importantă. Eu îi ofer clipele frumoase în care se simte bine - susține Țigara Electronică.
-          Ba este pentru mine că eu sunt cea care-i aduc zâmbetul de buze copilului - susține Consola.
-          Pentru a zâmbi un copil, părinții trebuie să-i ofere condiții, adică să câștige bani, deci eu sunt cel mai util pentru că recepționez produsele - spune Scannerul.
-          Degeaba. Mereu un iPod este cel mai folositor atât ca dimensiune cât și ca....
-          Lasă... Dacă nu aș fi eu, afacerile ar fi dezastruoase. Eu știu drumul spre clienți și aleg calea cea mai bună - susține Navigatorul.
-          Tot ce ați spus fiecare că faceți cu prisosință, eu le îndeplinesc într-o clipă. Fără mine omul este pierdut atât ca navigare GPS, comunicare verbală sau scrisă, accesare informații utile, stocare de imagini și videoclipuri, creare de documente - spune Smartphon-ul în timp ce-și aprinde ledul pentru a semnaliza starea de avarie după atâtea servicii prestate.


Între timp apare stăpânul care desface pachetul de la Smart Protection și pregătește noile haine, foliile atât de necesare pentru protecție, fiecărei componente aflate pe masă. Deci, toate obiectele sunt importante, mai ales dacă fără ele uneori ne descurcăm mai greu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu