cluc24

sâmbătă, 12 mai 2018

Pătrățel la spionat


Pătrățel se tot învârte prin cameră. Vecinica Gogoșar își continuă calmă treburile la laptop. Maimuțel se enervează și se răstește la fratele ei:
-          N-ai astâmpăr! Nu ești copil! Ia exemplu de la Gogonel.
-          Da...da... - spune vecinul Gogonel, străfulgerat cu privirea de Pătrățel.
-          Bine... bine... voi sunteți de mult aici și cred că ați mâncat toate prăjiturile făcute de Gogoșar! - oftează Pătrățel, care-și aruncă privirile în jur.
-          Ce prăjituri? - întreabă mirată Gogoșar.
-          Cele cu ciocolată și căpșuni - spune Pătrățel.
-          Nu are temperatură - susține Gogonel care-și pusese palma pe fruntea lui Pătrățel.
-          Știu că ai făcut! - susține Pătrățel. Pînă am ajuns noi trei aici, dis-de-dimineață, ai copt!
-          Și mă rog, de unde știi? - întreabă puțin agasată Gogoșar.
-          Te-am văzut
-          Ai dormit aici - se miră Gogonel.
-          Nu... fratele meu a făcut gălăgie toată noaptea acasă. A venit, a plecat... - susține Maimuțel.
-          Și credeam că ne pregătim de nuntă - spune Gogonel.
-          După tine - spune Pătrățel iar Gogonel și Maimuțel tresar.
-          Doar prăjitura o cauți? - intervine Gogoșar.
-          Da...
-          Un telefon... nu cauți?
-          Nu... Am o înregistrare pe internet și știu unde este. Acum este la mine în buzunar - exclamă triumfător, Pătrățel.
-          Eu nu îmnțeleg nimic - spune Gogonel.
-          Nici eu - susține Maimuțel.
-          Dragul de Pătrățel, a venit aseară la o cafea și mi-a plantat o cameră video în bucătărie.
-          Nu... Am pus telefonul.
-          Cum?
-          Am cumpărat niște produse din gama de accesorii inovative smartphone 
-          Și?
-      Este un set profesional pentru filmare. Le-am cumpărat pentru concediu și am vrut să-l testez.
-          La mine acasă! - spune Gogoșar
-          La noi... în bucătărie. Doar gătești pentru noi, deci este un loc comun, nu privat.
-          Toată noaptea am căutat în dormitor, că cine știe ce idei mai aveai!
-          A... nu... Acolo este altceva.
-          Adică? - revinin Maimuțel în discuție.
-          Să vă povestesc de trusa de jurnalism telefon mobil 
-          Te ascult, vecine - spune Gogonel devenind atent
-          Setul conține instalatia propriu-zisă pentru filmare, lumini studio tip LED, microfon de tip shotgun și trepied.
-          Are joc de lumini?
-          Are mărgea de 96 de leduri și o pot încărca printr-o baterie lithium cu micro port sau cu baterii clasice de tip AA.
-          Aha!
-          Microfonul este reglabil în funcție de lățimea câmpului de acțiune și poate înregistra până la 600 de ore.
-          Wow... înregistra și acum - spune Gogonel.
-          Da... Dar l-a găsit Gogoșar și mi-a demontat trepiedul.
-          Trepiedul a fost dat de gol de cauciucurile cu care era căptușit - spune Gogoșar.
-          Cauciuc moale pentru aderență... - oferă Pătrățel răspunsul
-          Asta e instalația de filmare? Parcă mai era ceva - spune Gogoșar
-          Da. Instalația efectivă, care are două mânere pentru a se putea filma și în mișcare. Oferă stabilitate perfectă.

-          Și internetul?
-          M-am conectat cu telefonul pe net. Dar vorbim cam mult. Nu savurăm prăjiturile? - întreabă Pătrățel care mângâie burta.
-          Of..of... - zice Gogoșar care scoate din spatele mesei de lângă canapea, farfuria mult dorită de Pătrățel.
-          Era chiar sub nasul meu... - spune fericit Pătrățel care-și umple mâinile cu aproape jumătate din delicatesele scoase la iveală de gazdă.
-          Acum să vedem unde mergem în vacanță, să folosim cele cumpărate de Pătrățel - spune Gogoșar care se retrage cu maimuțel în faâa laptopului.
Pătrățel simte că nu are aer dar își revine repede. Oricum, până se hotăreau fetele de locație, accesoriul urma să fie deja vechi.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu