cluc24

joi, 11 august 2016

Graba



Mă trezesc buimac, privind în jur. Ce este? Zi sau noapte? Trebuie să merg la servici sau am zi liberă?
Stau şi cuget ca o fiinţa şi constat că este noapte... Nu este week-end dar sunt în concediu... Deci pot dormi. Am avut o zi extenuantă la servici...
Tresar. Îmi aduc aminte că trebuie să plec la mare! Mă ia cu friguri... deşi sunt 35 de grade în cameră, nu în sticla de tărie! Intru în panică... nu mi-am făcut bagajele!
Simt panica copilăriei... când mă jucam de-a „căsătoritul” şi aşteptam să vină barza. Părinţii mi-au spus că durează nouă luni, după căsătorie.... Mă jucam cu fetiţele de vârsta mea, de-a mama şi tata... până m-am speriat că barza ne crede căsătoriţi şi ne trezim cu un bebeluş! Mai ales că fetiţa se îngrăsase, ca şi unele mame pe care le ştiam... Dar fusese alarmă falsă... fetiţa avea probleme de balonare....
Dar ce mă fac acum! Cu bagajele.... Panică completă. Repede îmi iau una alte şi le arunc în rucsac. Este clar, rucsacul  nu poate lipsi dintre obiectele necesare... Nu de alta, dar nu aş avea unde să-mi pun obiectele pentru deplasare.
Mă uit prin jur şi pun toate obiectele de pe masă în bagaj. Stau şi mă gândesc... apoi alung agitaţia şi încep să scot anumite obiecte amplasate printre cele necesare călătoriei: vaza de flori, bibeloul de la mama.... Gata!
Să nu uit colacul... dar nu-mi trebuie, că am învăţat să înot... Să nu uit actele... Privesc din nou la ceas şi constat că mai am ceva timp.... aproximativ opt ore.
Mă calmez şi-mi prepar o cafea. Abia aştept să plec la mare. Mă uit la coletul primit de la zorilestore şi-mi aduc aminte că doar cumpărând acel produs, pot câştiga un week-end la mare, cu cazare şi mic-dejun inclus prin Sandalandala . Nu se ştie, norocul începătorului…. Până în 21 august mai am timp să fac cumpărături de pe site, având mai multe sanşe să ajung cu cei şapte prieteni ai mei, la Vama Veche! Ale tinereţii valuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu