cluc24

marți, 17 februarie 2015

Suflet şi pasiune….



Fiecare dintre noi, ne bucurăm în momentul în care obţinem anumite beneficii în urma muncii noastre. După faptă şi răsplată, nu?
De curând, am avut un discount pentru anumite produse la Gemsale , motiv pentru care, am oferit la rândul meu, unele produse, prietenei Helena, care se ocupă de realizarea diverselor bijuterii, handmade , realizate din pietre semipretioase  .
Pentru a-mi mulţumi, mi-a oferit o „lecţie” de fabricare a acestor unicate. Astfel am putut observa modul de realizare a bijuteriilor, atât de mult râvnite de doamne şi domnişoare.
De multe ori, cei care privesc un produs, nu-i cunosc adevărata valoare. Fiecăruia îi place să se considere atot-ştiutor şi să desconsidere munca celorlalţi. Doar atunci, când asisti la realizările cuiva, în orice domeniu, îşi dai seama că nu este chiar atât de simplu. Dacă munca efectuată este doar din simplă rutină, calitatea obţinută este mult mai diminuată faţă una  realizată din pasiune, plăcere.
Pentru început şi-a pregătit „sculele” necesare pentru diversele operaţiuni pe care urma să le execute: cleşte pentru mărgele, pensetă...
Apoi urmează pregătirea materiei prime: sârmă din argint sau aur, alte accesorii aferente precum şi nelipsitele pietre semipreţioase. În această ultimă categorie există o mulţime de modele şi tipuri : agate, amazonit, obsidian, ochi de tigru, jasp, rodonit, joisit, coral, lapis lazuli şi multe altele, dar cel mai apreciat este : carneolul.










Multe dintre aceste denumiri par necunoscute, dar fiecare reflectă o anumită eleganţă, stil şi spune câte ceva despre cea care le poartă.
 Utilizând mai multe componente, bază pentru cercei, clipsuri, tortiţe şi dopuri, setul de cercei este gata şi pregătit pentru a fi purtat , la o vestimentaţie potrivită de orice doamnă sau domnişoară. 











 Alături de acestea, se potrivesc, mai mult decât perfect, pandantivele. Acestea, realizate cu migală, potrivind baza ( poate fi şi în formă de cruce pentru persoanele religioase ) , agăţătoarea şi pietrele preţioase, iese o minunăţie de set, care oferă eleganţa perfectă celei care o poartă.



S-a demonstrat că pietrele semipreţioase, încarcă pe posesoarea loc cu o energie pozitivă, atât de necesară zilelor noastre.
La sfârşit, când produsul finit, unicat, a fost gata, am desoperit că în acesta se afla o mică parte din sufletul şi iubirea celei care l-a realizat. Este nevoie de multă pricepere, îndemânare, încredere în propriile forţe, creativitate şi simţ artistic.
Bonus am avut ocazia să-mi aleg nişte margele online  pentru a întregi  colecţia de bijuterii pe care să o ofer, unei persoane speciale din viaţa mea....
Aceste produse unicate, speciale trebuie să pună în evidenţă femeia. Aşa cum şi cea care poartă aceste bijuterii este specială şi unică, la fel trebuie să fie şi accesoriile.
Cum este să fii fericit în pieleea ta, purtând o cămaşă care „te prinde” şi apoi să descoperi, lângă tine, printre colegi, pe cineva care are una la fel, în acelaşi moment? Este ca şi cum ai purta o uniformă! Cum ar fi să fie două doamne, la aceeaşi petrecere, având  vestimentaţie şi bijuterii identice!
La un moment dat, având anumite dubii în legătură cu un produs, Helena, a intrat pe site, la Gemsale şi imediat a fost contactată online, de un reprezentant al acestei firme, care cu profesionalism, a oferit lămuririle necesare, care erau conform celor spuse de ea, mie cu puţin timp în urmă. Aceste dubii, au apărut ca urmare a unor observaţii pe care le făcusem eu, ca simplu beneficiar , amintindu-mi de nişte cârcotaşi din trecut.  Specialiştii, fie că sunt vânzători, fie producători sunt mereu bine informaţi şi sunt în pas cu...moda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu