cluc24

duminică, 20 noiembrie 2022

Moș Crăciun, un copil și un coș de cumpărături

 

A fost cândva... copilărie

Fiecare dintre noi, ne amintim cu drag de perioada copilăriei, când făceam năzbâtii și nu aveam remușcări la ceea ce ar fi spus ceilalți oameni despre noi.

Ne jucam în fiecare zi, învățam atât la școală cât și acasă, mai ales uitându-ne și studiind viața de zi cu zi a celor din jurul nostru. Îmi amintesc când reveneam acasă, iar bunica își făcea cruce văzându-mi starea hainelor, pe care imediat le punea la spălat.

Chiar dacă în perioada copilăriei, jucăriile erau cadourile noastre preferate, am avut momente când devenisem un critic în tendințele vestimentare. Îmi displăceau complet tricourile, soșetele și pantalonii pe care-i primeam cadou de fiecare dată, fiind articole vestimentare identice cu cele primite și la alte sărbători.

Degeaba îi scriam eu lui Moș Crăciun să-mi aducă un costum asemănător cu al său, pentru că am simțit că și eu sunt un cadou pentru familia mea. Dacă aș fi primit acel costumaș de Moș Crăciun, aș fi oferit câte o floare din grădina vecinului, un bulgăre de zăpadă ascuns în congelatorul din frigider pentru cei dragi, dar n-a fost să fie. De asemenea mi-am dorit pantaloni cu multe buzunare, ca să par un magician care are tot ceea ce-i trebuie ca să-i iasă bine fiecare număr special. Dacă aș fi putut eu să-mi aleg hainele de copil, sigur aș fi găsit ceva interesant pe https://answear.ro/c/copii.

Sursa foto: Answear


 

Incursiune în trecut

Sunt un copil atât de mic, că încap în picioare sub masă. Nu contează înălțimea, ci doar mintea, iscusința, inteligență și oportunitatea.

Părinții mei sunt moderni, pentru viața noastră este bazată pe tehnologie. Tata se joacă pe laptop și-mi spune că-i scrie lui Moș Crăciun ce să-mi aducă. Nu are creion, nici hârtie, doar un ecran cu multe imagini frumoase. Începe să deruleze paginile, iar eu încep să-mi manifest dorințele, prin lovituri în masă, răsturnând un scaun pe care se afla un telefon mobil și un castronel cu ciorbă care intră în contact unul cu altul.

Mama adună obiectele de pe jos și se apucă de curățenia de Crăciun, iar tata apasă pe imaginea cadoului pe care mi-l doresc, adică pe un produs de încălțăminte copii pe answear.ro, mai exact pe cizmele de zăpadă pentru copii din colecția Geox, un model izolat wykonany cu o combinație de material sintetic, textil și piele naturală. Cizmele se încheie cu scai (scap de enervatele șireturi), are talpă anti-alunecare (găsesc eu niște pungi ca să mă dau pe zăpadă), are vârf rotund, iar interiorul este confortabil.

Tata este fericit că a găsit un cadou ideal, care are la bază tehnologia Geoc Respira, datorita talpei în trei straturi cu sistemul de perforări care respiră îmbunătățind ventilarea  permiâînd îngrijirea sănătății picioarelor. Mama aprobă tacid materialele din care este realizată cizmulița: gamba - material sintetic, textil și piele naturală, interior - material textil, piele naturală și lână, iar talpa este realizată complet din material sintetic.Sunt bune să mă arunc cu ele în băltoace...

Sursa foto: Answear

 


Moș Crăciun Junior

Într-una din nopțile friguroase, mă strecor din pătuț și mă duc la laptop-ul lângă care doarme tata. Încep să mișc din mouse, fără a mă speria și mă uit după copii. Găsesc jucării, fete și haine. Deși îmi plac colegele de la școală, eu sunt atras de ținutele vestimentare. Văzând cum face scrisorile/cumpărăturile tata și cu mama, îi imit punându-mi niște produse în coșul de cumpărături.

Îmi place mult produsul Reima geaca de puf pentru copii culoarea rosu, asemănător costumației lui Moș Crăciun care coboară pe horn, dar eu aș veni pe sub masă oferind și eu precum Moș Crăciun, cadourile la care mă gândesc: flori și gheață. Voi fi un Moș autentic, anonim, având capul acoperit de glugă. Geaca ar fi cel mai  bun prieten al meu, ferindu-mă de frig și zăpadă.

Această geacă de puf este un model izolat ce este confecționat din material neted și conține materiale realizate din fibre reciclate. Umplutura este realizată din puf (60%) și pene naturale (40%), care provin din surse responsabile care se ocupa de creșterea etică a păsărilor. Modelul de geacă are fason drept, se încheie cu fermoar și scai, având și mult doritele buzunare. Materialele folosite pentru realizarea gecii sunt: baza este din poliamidă 100%, căptușeală din poliester 100%, iar zona de acoperire este din poliuretan 100%.

Prin certtificarea Responsabil Down Standard se garantează că producătorul a pus în aplicare recomandările pentru reducerea la minimum a suferințelor păsărilor reproducătoare (inclusiv - obligația abținerii de la obținerea pufului și a penelor de la păsărilor vii).

Sunt de acord cu informațiile citite, așa că lansez comanda și aștept produsul, cu nerăbdare, gândindu-mă la fețele pe care le vor face părinții mei, văzând cum vine Moșul cel ascultător, aducându-mi mult mai multe din cele ce-mi doresc.

Sursa foto: Answear


 

Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2022.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu