cluc24

marți, 8 noiembrie 2022

Aventuri și amintiri cu telefonul mobil

 

În urmă cu câțiva ani, familia noastră s-a întregit cu un cățel pe nume Azorel. Acesta și perușii care veniseră împreună cu soția mea după căsătoria noastră, făceau adevărate spectacole când erau liberi prin cameră, iar unele dintre ele nu erau chiar plăcute pentru că aveau urmări precum un covor distrus, o ușă zgâriată. Hm, nu era cine știe ce până când se atingeau de lucrurile personale, iar în mod inevitabil, animăluțul și păsărelele deveneau ființe non-grata.

După ce abia reușisem să achiziționez un smartphone mult dorit, din neatenție, l-am lăsat nesupravegheat câteva minute, conectat la incarcatorul de telefon, lângă Azorel și peruși. Eu nu mi-am dat seama la început de eraorea făcută, ci doar mi s-a părut ciudat că auzeam o voce care tot striga “Alo…alo!” iar Azorel răspundea cu câte un lătrat.

M-am dus repede să-mi recuperez obiectul care era un pic cam sifonat! M-am uitat la telefon, apoi la Azorel (care se ascunsese sub canapea), după aceea la peruși (care intraseră repede în colivia lor), precum și la soția mea care apăruse în cadrul ușii și mi-a spus scurt și cuprinzător:

-          Așa îți trebuie dacă îți lași lucrurile peste tot!

Am oftat și am plecat abătut cu telefonul care nu-mi răspundea la comenzi.

Povestea s-a repetat după câteva zile, dar atunci am fost liniștit, pentru că  telefonul  meu fusese protejat. Vechea mea folie de protecție non-brand pe care o cumpărasem la un preț mic, fusese înlocuită cu o folie de telefon  de calitate de la Spacer, care mi-a protejat telefonul  atât de micile nevoi ale animăluțelor, cât și de alte mici accidente.

Când mă refer la mici accidente, pot spune cu certitudine că husa de telefon mi-a salvat telefonul mobil după ce acesta făcuse o baie neconvențională în oala de ciorbă, care se aflase sub raftul unde-mi pusesem telefonul după o scurtă convorbire, pe propriul suport de telefon. Având husa de telefon de calitate, pe lângă evitarea riscului spargerii ecranului, acestea protejează încălzirea excesivă a telefonului în husă, față de cele non-brand care fiind utilizate mult, uneori avem impresia că atingem plita pe care preparăm omleta.

Sursa foto: Spacer


Uneori un lucru, un produs atât de simplu poate rezolva o problemă mare. Totul ține de noi, de ceea ce vrem să facem și cum să ne facem viața mai bună, chiar și cu pași mărunți.

  Având astfel o experiență cruntă, în urma unor evenimente neprevăzute, pot fi un bun îndrumător pentru alte persoane care trec și ele prin situații inedite.

...

Muzica se aude în exterior prin ferestrele casei larg deschise. Persoanele aflate la petrecere se simt relaxate și preocupate de evenimentul aniversar la care participă. Apariția unui platou cu mâncare animă zona celor care priveau la dansatori. Unul dintre ei sunt eu, cel care-mi pun repede telefonul mobil în buzunar, pregătit să mă înfrupt din delicatesele apărute. Telefonul ratează buzunarul și pică în maioneză! Zâmbesc și-mi recuperez telefonul mobil pe care-l curăț cu un servețel, adresându-se prietenului de alături:

- Vezi ce folositoare este folia de protecție!

- Dacă erai atent, nu aveai nevoie de ea – spune acesta, pesimist.

După curățarea rapidă a telefonului, obiectul îmi alunecă din mână, căzând pe podea. Îl ridic calm și-l arat pesimistului:

- Vezi, mi-a atenuat căderea și nici praful de pe jos nu a pătruns prin folie la telefon. Alte două motive pentru utilizarea protecției.

- Dacă erai atent, aceste lucruri nu se întâmplă. Ai dat banii degeaba.

- Am cumpărat de calitate, util și nu-mi pare rău. Telefonul tău are zgârieturi?

- Nu... sunt atent în utilizarea lui.

- Al meu este complet ferit! Folia transparentă nu-mi produce pierderi... legate de claritate și de culorile afișate pe ecran.

- Bun... Ce avantaje ai cu folia? Am văzut că te ferește de murdărie, de zgârieturi, de praf, atenuează căderea, probabil de ploaie dacă te udă... lucruri pe care le poți rezolva doar prin simplă grijă și atenție față de obiect, adică telefon! – replică pesimistul. Dacă plouă nu vorbești la telefon și gata!

Liniștea se lasă peste conversația noastră. Un alt bărbat se apropie de noi spunând:

- Mulțumesc de cadou. Kitul de protecție pe care mi l-ai dat este perfect.

- Este unul specific fiecărui tip de telefon, model... Am și montat folia de telefon - spune fericit gazda petrecerii.

Sursa foto: Spacer


- Dar pentru ce-ți trebuie – întreabă pesimistul pe sărbătorit.

- Mai fac câte ceva prin casă. Doar știi, că m-ai ajutat și tu! Am puș bormașina de șlefuit din greșeală pe telefon și mi-a zgâriat ecranul. Acum am pus telefonul cu folie în atelier ca să nu mă deranjeze nimeni de ziua mea, când am revenit după el, am constatat că mi s-au răsturnat toate cuiele pe el, dar mobilul a fost salvat!

- Da... – gândește pesimistul.

- Dar tu nu ai nevoie, ești veșnic atent – dă replica bărbatul care-și lăudase folia înainte.

- Eu da... dar nu sunt atent și la alți neatenți... Uneori atenția nu este suficientă, poate apărea inevitabilul.

...

Telefonul este gadgetul cel mai utilizat de om fiind deja un obiect necesar existenţei și util pentru socializarea cu cei din jurul nostru. Dacă nu avem grijă de telefonul mobil, pierdem oportunitatea comunicării cu cei din jur. Aşa cum avem grijă de propria noastră persoană, similar trebuie să ne preocupăm și de smartphon-ul nostru. Cum noi ne protejăm prin diverse ținute vestimentare de intemperiile vremii, la fel are nevoie şi telefonul mobil de o protecţie împotriva micilor accidente.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu