cluc24

vineri, 4 noiembrie 2022

CashClub - locul unde clientul este răsplătit

 

 

Întâlnire cu profit

În timp ce privesc pe geam la pomii dezgoliți și la oamenii care se deplasează grăbiți pe trotuarele puțin populate, aud o voce cunoscută:

-                      Hey, ce bine că te văd!

-                      Salut – răspund eu prietenului meu, aducându-mi aminte că în ziua anterioară, mă sunase pe telefonul mobil iar eu îi repinsesem apelul, ca apoi să uit să-l sun. Ce faci? Când ai sunat vorbeam la telefon, apoi am zis să nu te deranjez că este o oră târzie.

-                      Nu-i problemă – mă linistește amicul meu. Dacă mă ajuți... Ești un mare om!

-                      Ce-ai pățit?

-                      Se apropie ziua soției mele și vreau să-i comand ceva.

-                      Frumos. Vrei să-ți spun ce să-i cumperi?

-                      Nu, am găsit cadoul ideal, ceva fashion, dar trebuie să fac plata online.

-                      Nu e greu să plătești online!

-                      Știu, doar că eu am făcut unele cheltuieli și nu-mi ajung banii. Îmi poți împrumuta în cont, o sumă nesemnificaivă de .. 30 de lei?

-                      30 de lei?

-                      Da. Până vinerea viitoare, când primesc salariul.

-                      Nu-i nevoie de împrumut. Îți trimit invitație, adică un link de referral  de pe o platformă inteligentă de cumpărături, adică de pe CashClub și faci comanda, primind automat un bonus de fix 30 de lei. Dacă inviți și tu pe altcineva, o să primești atât tu, cât și cel care acceptă invitația câte un bonus de 30 lei.

-                      Pe bune? Dar oare găsesc ceea ce caut?

-                      Categoric. Ai acces la peste 800 de magazine partenere din România și din afara țării de pe platforma Cashclub.ro.  Magazinele partenere de unde poți încasa cashback sunt printre altele: Elefant, Booking.com, Epantofi, Sinsay, Decathlon, Noriel, Answear, AboutYou, Flanco, FashionDays, Aliexpress, Cărturești, Libris, Hervis și Lensa. Astfel faci #smartshopping.

Sursa: CashClub


-                      Ce fain! Chiar la una dintre ele vreau să fac comanda!

-                      Vezi cum se potrivește! De asemenea poți folosi un comparator de prețuri integrat în platforma cashback, pentru a putea vedea în timp real cine și unde vinde mai ieftin.

-                      Super! Poate găsesc mai ieftin iar primesc bonus și fac și economie! – spune exaltat prietenul meu. Este o metodă optimă de economisire.

-                      De asemenea îță poți instala o extensie de browser pentru Chrome: care-ți va aminti că poți primi cashback de fiecare dată când vrei să cumperi ceva din magazinele partenere.

-                      Ce tare! Oare  o pot folosi și pe telefonul mobil? Sau nu o pot folosi pe mobil?

-                      Sigur că o poți folosi pe mobil, pentru că există aplicatie cashback gratuita de mobil atât pentru  iOS cât și pentru Android, având astfel acces rapid și comod.

-                      Ce fain! Cel mai nou program de referral din România, îmi poate fi un bun “prieten virtual”.

-                      Da, pentru multe cumpărături la nivel național.Uite, trebuie să cobor, dar îți trimit și alte informații pe mail.

-                      Să-mi prezinți în detaliu informațiile utile. Am niște întrebări, nelămuriri. Mulțumesc mult, m-ai salvat!

-                      Ca un Superman!

-                      Da, un SuperCash!

 

Sursa: CashClub



Orice întrebare are și un răspuns

Ce este CashClub? Ce avantaje oferă?

 Reprezintă o sursă de cumpărături care generează și venituri, pentru că le readuce cumpărătorilor un procent din banii cheltuiți online.

Poți ajuta prietenii să economisească în timp ce economisești și tu, oferindu-le acestora un cadou de 30 lei.

Este ușor să economisești cu extensia de browser sau aplicația de mobil

Cum îmi fac cont?

Se accesează platforma cashclub.ro și se înregistrează datele obținându-se astfel un cont gratuit în CashClub, după care se pot invita prietenii pe platformă obținându-se un profit de 30 lei pentru fiecare cont activat după ce prietenul invitat plasează o comandă validă..

Cum îmi invit prietenii pe platformă?

Accesez „Contul meu” și preiau linkul meu personalizat dând click pe „Invită-ți prietenii”. Acest link se poate trimite prin mesaje private sau prin postare direcță pe rețelele sociale.

Cum aflu ce magazine partenere sunt?

Accesul la cele peste 800 de magazine partenere din România și din afara țării se face în secțiunea „Magazine”, de pe platforma Cashclub.ro. Acolo se regăsesc diverse companii și branduri de renume din diferite domenii: electrocasnice, haine, cărți, mobilier pentru casă, cadouri, chiar și piese auto.

Când pot obține procentul de cash din cumpărăturile efectuate?

După instalarea extensiei de browser  sau a aplicației de mobil și efectuarea cumpărăturilor online, se primește automat  un procent între 1% și 30% cashback, înapoi din valoarea cumpărăturilor efectuate.

Sursa: CashClub


Aplicația CashClub este compatibilă cu sistemele de operare mobil?

Aplicați CashClub este utilizabilă și ușor de folosit pentru toate sistemele de operare, și se poate descărca atât în Google Play  cât și în Apple Store.

Sursa: CashClub


Cum primesc banii?

Modalitatea de funcționare pe platformă este una simplă iar o parte din bani se recuperează în mod automat  Întâi se plasează comandă la magazinele partenere după care acel magazin virează comisionul către CashClub în aproximativ 15 zile. După ce trece perioada aferentă unui anumit retur de produs, comisionul este înregistrat și aprobat urmând ca apoi să se plătească utilizatorului. După o perioadă de aproximativ 45 de zile, se poate solicita plata comisionului acumulat în propriul cont CashClub.

 

Concluzii?

Prin CashClub se obțin promoții, reduceri și cadouri la orice achiziție de produs, făcând și economie.

Folosind această platformă este ca și cum fiecare cumpărătură este o promoție, nu doar cele de tip x% mai ieftin la al y-lea produs, sau dacă cumperi două produse, al treilea este gratis.

De asemenea, este ca și cum am primi acele pungi oferite cu mult tip în urmă la supermarket-uri când făceam cumpărături la ei, ori ca un voucher ce se oferă atunci când ești client fidel.

Similar, putem spune că folosind CashClub este ca și cum am inspecta toate tarabele de piață, căutând și găsind prețul cel mai mic, economisind cu folos.

Sursa: CashClub


Concluzia legată de platformă este asemănătoare cu concepție lui Philip Kotler despre marketing: “Cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci este să îți dai seama încotro se îndreaptă clienții tăi și cum poți tu să fii în fața lor”.

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu