cluc24

sâmbătă, 12 noiembrie 2022

Promoțiile de brand

 

Îmi ridic ochii de la laptop și-mi iau cana cu cafea. Cele câteva picături pe care le înghit, îmi produc o senzație imensă de plăcere. Mă ridic de la birou și mă uit prin geam la colegii de la celelalte departamente. Sălile de sedințe sunt goale, semn că este încă devreme pentru întâlnirile de afaceri.

Arunc o privire generală și constat că cadourile de firmă pe care le-am cumpărat le sunt utile colegilor. Le-am oferit câte un tricou personalizat, cu numele și logo-ul firmei dar nu le-am impus să le poarte, pentru că fiecare este unic în felul său. Tricourile au fost cedate către copiii lor, iar bucuria acestora s-a observat prin imaginile postate pe rețelele de socializare, fiind astfel o modalitate de publicitate gratuită și neimpusă.

Eu sunt deschis la ideile și propunerile angajaților, premiindu-i cei care oferă soluții optime de îmbunătățire cu diverse produse promoționale eco rucsac și/sau termometru avertizor de scădere temperatură.

Sursa foto: Today Advertising


Rucsacul model Arcano are mai multe compartimente și este cu fermoar. Unul dintre compartamente se poate folosi pentru laptop (15"), iar bretele și spatele sunt căptușite, iar materialul pregnant folosit este nylon 600D.

La personalizarea rucsacului s-a folosit metoda de transfer serigrafic: un model de tehnologie indirecta de imprimare, prin care logo-ul firmei mele s-a imprimat pe hartia de transfer de unde s-a aplicat pe produs cu ajutorul unei prese termice. Rucsacul are un compartimentul special, unde printr-o conectare USB se poate asculta muzică în timpul deplasărilor cu rucsacul, fie de pe un stick, fie de pe telefonul mobil, având și opțiune de conectoare doar la căști.

Între timp începe să se producă agitația specifică pentru ora 9.00.  

...

Georgică de la departamentul de Achiziții, se așează la computer. În timp ce-și citește mail-urile, pe ecran îi apare o atenționare referitoare de o ședință cu reprezentanții unei firme externe, alături de o colegă. Se ridică grăbit, ia o înghițitură de apă și se deplasează spre sala de ședințe. Ajuns la ușă, se întoarce pentru a-și lua pixul și caietul cu notițe. Pixul este greu de găsit, dar după îndelungi căutări, obiectul își semnalizează prezența și este găsit pe scaunul de pe care acesta abia se ridicase. Apasă mouse-ul pentru a vedea ceasul de la calculator și pleacă grăbit spre locul de întâlnire.

Ajuns în sala de sedințe, așteaptă să se facă prezentările și se așează la masa ovală. Încep discuțiile legate de lucrările care urmau să aibă loc și să negocieze prețuri și termene de execuție.

În timp ce-și notează informațiile primite, partenerul de afaceri rămâne blocat, nu fizic ci doar psihic. Pixul de unică folosință primit cadou de la companie unde acela era angajat, nu mai scria, penru că era obosit după câteva zile de folosință.

Georgică obsearvă că partenerul de discuții își pierde șirul gândurilor iar ideile i se amestecă precum niște legume într-o ciorbă. Colega de la achiziții sesizează problema și-i oferă partenerului de discuții de la firma colaboratoare, un pix promoțional, care-și înlocuiește creionul pe care acela îl luase stingher de pe masă..

Reprezentantul firmei externe zâmbește iar Georgică devine mai deschis către o comunicare eficientă. Partenerul de afaceri bâlbâie niște cuvinte și simte că trebuie să-l răsplătească pe cei care i-au oferit obiectul atât de necesar continuării discuțiilor....

Observând acestea, mă felicit pentru ingenioasa mea idee de cadouri promoționale pentru angajații mei, iar unele dintre aceste idei vor conduce și spre cadorile de afaceri pentru colaboratorii externi.

Pixul este un obiect care vorbește, pentru că atunci când îl cauți și rostești unele cuvinte cheia, acesta răspunde instantau, cu cele 31 de cuvinte pe care le cunoaște. Pe lângă comunicarea eficientă, obiectul oferă și posibilitatea de a scrie în 4 culori, distincte, putându-se astfel separa informațiile, ca pe un laptop sau flitchard.

Inițial în kitul promoțional de angajare, fiecare nou venit a primit un asemenea pix, un ceas, o agendă, un termometru și un creion, pentru a nu uita de unde a pornit tehnologie.

Sursa foto: Today Advertising


...

 Andriana își pregătește agenda de lucru, mental și fizic, apoi sună la poartă. Ofițerul de serviciu îi comunică că persoana așteptată se află deja la recepția firmei. Ea solicită aducerea candidatului în sala de sedințe pentru interviu. Simte că-i este frig. Uitase să-și pornească căldura din birou, fiind ocupată cu treaba iar frigul și-a făcut simțită prezența. Ce bine era dacă avea își folosea termometrul primit cadou care ar fi avertizat-o cu scăderea temperaturii!

Andriana își pregătește agenda veche ca să-și noteze datele importante, iar apoi va completa și formularul standard, aferent acestei proceduri de lucru.

Candidatul ajunge în sală, se fac prezentările și acesta ia loc. Andriana își începe treaba. Candidatul aruncă o privire spre agenda ei și zâmbește, văzând foile goale, care-i comunică psihologic că este unicul candidat și nu are cum să piardă oportunitatea de job pe care o are.

Pe parcursul discuției, Andriana nu-și dă seama de motivul pentru care candidatul începe să aibă pretenții tot mai mari.

După finalizarea discuției, Andriana se desparte de candidat și-și răsfoiește paginile agendei, trecând de câteva pagini albe, lăsate libere pentru zilele în care a fost în concediu și nu a avut activitate...

...

Oare cum ar fi fost ziua lui Georgică și al Andrianei dacă n-ar fi primit aceste cadouri de la companie? Dacă tot oferim cadouri, de ce să nu alegem obiecte care pot oferi plus valoare angajaților?

Soluțiile optime pentru activitatea cei doi angajați sunt cu siguranță acele obiecte promoționale WOW oferite pentru angajați.

Un pix vorbitor cu posibilitate de personalizare a maxim 8 mesaje cu o combinație de 31 de cuvinte. Pixul emite mesaje scurte la o simplă  apelare printr-un cuvânt cheie sau printr-o apăsare pe capul personajului imprimat pe obiectul de scris. Acest obiect de scris este util și aduce o notă de umor la discuții: “Sunt aici!”, “Bine că nu ți-ai pierdut capul!” sau “Suntem o companie cu oameni, pentru oameni” ori “Nimeni nu este perfect”.

Acest pix se bazează pe conceptul de design tridimensional al suprafeței carcasei și are ca rezultat un obiect sculptat.

În versiunea „Stone”, pixul standard este cu clemă metalică în cinci finisaje din metal satinat. Butonul poate fi realizat din metal cromat sau satinat, precum și din plastic. Culoarea carcasă poate fi realizată în opt culori lăcuite mat, patru tonuri metalice și patru culori inspirate din minerale. Suprafata de imprimare a numelui persoanei care o primește, este pe clipul metalic din plastic lustruit sau transparent..

De ce aleg obiecte promoționale ciudate? În curând ceea ce astăzi este ciudat mâine poate va fi ceva obișnuit. Astfel pot demonstra că sunt deschis spre nou iar tot timpul voi cu un pas înaintea celorlalți, pentru a nu rata oportunități în afaceri, și nu numai.

Sursa foto: Today Advertising


O agendă personalizată, reprezintă un cadouri perfect pentru evenimente corporate, atât pentru angajati, cât și pentru clienți. Aceste agende pot fi realizate cu multiple opțiuni pentru coperți din materiale diferite, benzi elastice, cu semne de carte creative și chiar cu închizători magnetice, având colțuri rotunjite. Interiorul personalizat poate ajuta utilizatorul să-și folosească fiecare pagină, notându-și singur ziua și data pentru întâlnirile programate, evitându-se acele pagini libere, când posesorul agendei este în concediu și nu completează nimic pentru acele zile. Astfel, partenerii de discuții nu vor avea suspiciuni că persoana respectivă nu are încărcare la servici.

Pixurile vorbitoare pot fi personalizate special cu chipul si vocea unui personaj celebru, putând fi adevărate piste de lansare a unor branduri sau afaceri..

 

 

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2022.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu