cluc24

miercuri, 9 martie 2016

România în miniatură


Cât de curând se apropie perioada concediilor. Planurile se intuiesc, bagajele sunt ca şi făcute, iar distracţia urmează.
Fiecare persoană, după preferinţe şi buget, îşi decide viitoarele destinaţii.
Indiferent unde am pleca în concediu, o fărâmă din aceasta, trebuie să ne rămâne ca amintire, în albumul vieţii.
Mereu când suntem plecaţi, ne dorim să avem diverse suveniruri  pentru a ne readuce în memorie, momentele plăcute. Acestea sunt adevărate podoabe pentru călători, iar pentru cei dragi, de acasă, sunt simboluri ale veşnicei prietenii şi recunostinţe.
Oricare asemenea produs, este ales cu grijă pentru că reprezintă de fapt, un simbol al locului recent vizitat.
Dacă am fi turişti străini, ce am aprecia la ţara noastră? Probabil mulţi dintre aceşti turişti, ne apreciază ţara, mai mult decât unii dintre noi. Dar nimic nu este pierdut!
O amintire ideală din România, pe lângă minunăţiile ţării, frumuseţea peisajelor ar fi un produs realizat de meşteri populari 

Cele mai căutate produse sunt magneţii din ceramică, care prin imaginea prezentată fac mai mult decât nişte simple vorbe. Comunicarea vizuală, nonverbală este una dintre cele mai bune metode pentru a crea o imagine publică favorabilă ţării.
Un magnet, îl pui undeva prin casă, fiind mereu în raza vizuală, readucând mereu în memorie, momentele care au fost şi mai pot fi!
În cadrul imaginii trebuie să fie un peisaj mirific, pădurea cu copacii ai căror frunze se mişcă în adierea vântului, lângă o masă ţărănească de unde să nu lipsească produsele culinare specifice româneşti. Lângă masă îmbelşugată se află ţăranul român, îmbrăcat în portul tradiţional românesc, iar în fundal se află tricolorul....
Fiecare suvenir reprezintă un simbol al locului vizitat, al oamenilor întâlniţi.
Prin această artă populară, turistul este atras de frumuseţile ţării, de bucatele alese, de tradiţiile şi obiceiurile locale iar comunicarea nonverbală devine una interpersonală.
Dacă reuşim să ne atragem turiştii, România va fi mereu un punct de atracţie pentru toţi, chiar şi pentru cei din ţară!
România este frumoasă, românii sunt ospitalieri dar trebuie să fie buni manageri, să-şi cunoască propria marfă şi să o valorifice în turismul internaţional.
O mică amintire de la magazinul din aeroport, poate readuce în prim planul turismului,  imaginea ţării, care a fost şi este ca o „trestie care se îndoaie dar nu se rupe în bătaia vântului”! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu