Cât de curând se apropie perioada concediilor. Planurile se intuiesc,
bagajele sunt ca şi făcute, iar distracţia urmează.
Fiecare persoană, după preferinţe şi buget, îşi decide viitoarele
destinaţii.
Indiferent unde am pleca în concediu, o fărâmă din aceasta, trebuie să ne
rămâne ca amintire, în albumul vieţii.
Mereu când suntem plecaţi, ne dorim să avem diverse suveniruri
pentru a ne readuce în memorie, momentele plăcute. Acestea sunt
adevărate podoabe pentru călători, iar pentru cei dragi, de acasă, sunt
simboluri ale veşnicei prietenii şi recunostinţe.
Oricare asemenea produs, este ales cu grijă pentru că reprezintă de fapt,
un simbol al locului recent vizitat.
Dacă am fi turişti străini, ce am aprecia la ţara noastră? Probabil mulţi
dintre aceşti turişti, ne apreciază ţara, mai mult decât unii dintre noi. Dar
nimic nu este pierdut!
O amintire ideală din România, pe lângă minunăţiile ţării, frumuseţea
peisajelor ar fi un produs realizat de meşteri populari .
Cele mai căutate produse sunt magneţii din ceramică, care prin imaginea
prezentată fac mai mult decât nişte simple vorbe. Comunicarea vizuală,
nonverbală este una dintre cele mai bune metode pentru a crea o imagine publică
favorabilă ţării.
Un magnet, îl pui undeva prin casă, fiind mereu în raza vizuală, readucând
mereu în memorie, momentele care au fost şi mai pot fi!
În cadrul imaginii trebuie să fie un peisaj mirific, pădurea cu copacii ai
căror frunze se mişcă în adierea vântului, lângă o masă ţărănească de unde să
nu lipsească produsele culinare specifice româneşti. Lângă masă îmbelşugată se
află ţăranul român, îmbrăcat în portul tradiţional românesc, iar în fundal se
află tricolorul....
Fiecare suvenir reprezintă un simbol al locului vizitat, al oamenilor întâlniţi.
Prin această artă populară, turistul este atras de frumuseţile ţării, de
bucatele alese, de tradiţiile şi obiceiurile locale iar comunicarea nonverbală
devine una interpersonală.
Dacă reuşim să ne atragem turiştii, România va fi mereu un punct de
atracţie pentru toţi, chiar şi pentru cei din ţară!
România este frumoasă, românii sunt ospitalieri dar trebuie să fie buni
manageri, să-şi cunoască propria marfă şi să o valorifice în turismul
internaţional.
O mică amintire de la magazinul din aeroport, poate readuce în prim planul turismului,
imaginea ţării, care a fost şi este ca o
„trestie care se îndoaie dar nu se rupe în bătaia vântului”!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu