Orice afacere pentru a avea reuşită trebuie lansată. Pentru ca această
reuşită să fie una deplină, trebuie promovate produsele, atraşi clienţii noi şi
păstraţi cei vechi.
Cea mai bună metodă de atragere
şi socializare pentru companii sunt întâlnirile de afaceri în care se prezintă
portofoliul de produse.
Pentru o prezentare este
nevoie de mai multe zile pentru a se îmbina plăcutul cu utilul. Deoarece
clienţii şi colaboratorii sunt din mai multe zone ale ţării, oportun este ca
prezentarea să aibă loc într-o locaţie cât de cât, apropiată de toţi. Evenimentul
trebuie să se întindă pe parcursul a mai multe zile şi nopţi. Trei zile şi trei
nopţi, ca în basme, se poate aplica şi în acest caz !
Alegerea zonei determină
alegerea locaţiei. Evenimentul se va desfăşura de marţi până vineri, ca omul să
aibă timp în week-end să se odihnească, să mediteze asupra a ceea ce a văzut.
Lunea nu este ideală pentru începutul unei prezentări, pentru ca fiecare să-şi
poată organiza continuarea săptămânii, astfel încât să-şi aloce timp pentru
prezentare, delegând pe altcineva să se ocupe de treburile lor în această
perioadă.
Întrunirea de afaceri, va
începe marţi după orele 14.00, ca omul să ajungă cu bine, liniştit. Întâmpinat
de organizatori, se va retrage apoi, pentru odihnă în camera de hotel unde are
loc evenimentul.
După orele 18.00 va avea
întâlnirea şi prezentarea invitaţilor, a organizatorului în cadrul acelui
centru de conferinte destinat evenimentului. Acolo se vor servi diverse produse
la minut şi se pot consuma băuturi fine, pentru socializare. Petrecerea se
poate întinde ca durată pentru ca toţi să se simtă bine.
A doua zi, după micul dejun
matinal, participanţii se îndreaptă spre sala de conferinte pentru a asista la inceperea prezentării. Vor avea
o scurtă pauză de cafea, după aproximativ două ore de la începerea prezentării,
pentru a se destinde.
La prânz se va servi masa
conform opţiunilor culinare ale participanţilor. Vor avea loc noi discuţii,
urmând ca apoi fiecare să se retragă pentru un program de voie. Unii vor merge
la fitnes, alţii la piscină sau pur şi simplu se vor relaxa cu scurte plimbări.
A doua zi, acelaşi program, care va avea o sinteză asupra oportunităţilor
oferite de compania organizatoare. Prezentările au loc dimineaţă până spre
prânz, pentru că unii participanţi vor primi telefoane de afaceri şi poate
găsesc o portiţă să discute chiar despre produsele la care asistă.
Ultima zi, cea de vineri este dedicată micilor atenţii, bineînţeles după
servirea micului dejun. Se oferă pliante şi câte o mică atenţie, o sticlă de
vin, mostre ale produselor iar discuţiile continuă, fără temă fixă. Fiecare participant, cum simte nevoia şi
în funcţie de traficul rutier spre zona lui, îşi alege momentul plecării.
În orice afacere este nevoie
pe lângă informaţii şi publicitatea produselor, şi de momente care să apropie
clienţii, să-i detaşeze de lumea tumultoasă a afacerilor acestora, în contextul
unei relaxări cu stil !
Dacă compania ar fi mers la
fiecare client în parte, consuma resurse umane şi financiare mult mai mari, iar
clienţi poate găseau toţi timp pentru ei, în mediul lor propriu. De aceea este
nevoie de o evadare în spaţiu, în timp, mai ales că sunt multe oportunităţi în
prezent.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu