cluc24

marți, 20 octombrie 2020

Terapie prin sare

 

Cele mai frumoase perioade din timpul unui an sunt cele pe care le petrecem cu cei dragi, în concediu. Eu locuiesc la munte, deci concediile în general, la petrec la mare, bălăcindu-mă în apa sărată a Mării Negre.

Alte locuri dragi mie sunt cele de la Praid, Sovata și alte locuri mirifice din România unde putem face baie în apă dulce sau sărată. Concediul pe care l-am petrecut în Praid, coborând cu autobuzul în salină, a fost unul dintre cele mai frumoase.

Astfel am descoperit că sarea este un element esențial al vieții, atât în bucatele alese cât și pentru sănătate, nu degeaba, prințesa din poveste a identificat “sarea în bucate” ca fiind simbolul iubiri absolute pentru tatăl ei.

Sarea este un produs esențial al vieții, care poate fi utilizat ca remediu pentru tratarea diferitelor afecțiuni, precum cele respiratorii care mă cam supără. Din păcate nu putem călători des, pentru că viața nu este una ușoară ci una complexă. Într-un timp apelasem la o salină locală, amplasată într-un apartament dar nu este benefică decât pentru un timp scurt, ca și lampa construită din sare care s-a epuizat după un timp. Am nevoie de o terapie salină pentru afecțiuni respiratorii.

Într-o zi, la servici, am auzit de la colegi că există un aparat de sare... Aici nu mă refer la solniță, așa că am plecat în cercetare. Primul impuls a fost să caut detalii pe internet, apoi să verific produsul într-un magazin fizic.

După o verificare intensă pe internet, m-am decis să mă duc la un magazin fizic pentru a verifica informațiile și să aflu date noi.

Am lăsat-o pe soția mea la un Mall iar eu am plecat spre destinația găsită pe internet. Intrând în magazin, am rămas surprins de multitudinea de produse existente, fiindu-mi greu să identific realmente, ceea ce caut. Privind în toate părțile, comunicarea mea nonverbală solicita ajutor, iar o domnișoare m-a văzut, și-a aranjat masca și a venit la bine:

-                     Bună ziua, cu ce vă ajut ? - m-a întrebat zâmbitoare, gest remarcar și din spatele măștii.

-                     Am auzit că aveți un aparat, un produs care să mă ajute și să aibă efecte benefice pentru mărirea rezistenței la răceli. Folosește sare.

-                     Da. Vă referiți la Salin! 

-                     Nu la salină, la un aparat care să conțină... Adică să mă ajute, să-mi ofere un confort psihic, imunitate, efecte terapeutice pentru problemele mele respiratorii.

-                     Da. Vă referiți la Salin S2 care este un purificator de aer produs de Tehno Bionic.

-                     Înțeleg.... - spun eu deși nu înțeleg în totalitate.

-                     Acesta este - mă conduce domnișoare spre un raft cu produse și-mi arată un aparat.



-                     Aha! - spun fericit, văzând produsul. Deci este ca un aparat obișnuit....

-                     Da, este un aparat care asigură tratarea aerului pentru un volum de până la 35-40m³

-                     Adică aproximativ 15 mp, deci pentru o cameră obișnuită de apartament - spun eu ca să mă dau important.

-                     Da. Astfel puteți avea propria salină într-o cameră din apartament unde puteți merge când doriți pentru terapie.



-                     Ce accesorii am nevoie?

-          Aceste produse se compun din aparatul propriu-zis cu filtrul de sare și adaptorul de alimentare

-                 Și asigură un somn liniștit - aud o voce cunoscută, lângă mine.

-                     Așa este - confirmă vînzătoarea.

Lângă mine a ajuns soția mea și văzându-mă surprins, mi s-a adresat:

-          Vroiam să-ți cumpăr cadou de ziua ta.

-          Știai de produs? - întreb mirat.

-          Normal. Urmăresc aceste produse fiind abonată la Pagina Facebook.

-          Aha! De aceea am ajuns repede pe paginile produsului, computerul memorase alte căutări anterioare - gândesc cu voce tare.

-          Mă gândeam să cumpărăm și un InSalin - spuse soția mea.



-          Adică?

-          Caută pe pagina de Facebook - îmi răspunde soția mea, conștientă că nu voi reține multe informații din cele ce mi-ar fi spus.

-          Produsele SALIN sunt bazate pe ideea tratamentelor din minele de sare, cunoscute și folosite la noi în țară de foarte multă vreme. Ele utilizează un procedeu de noutate absolută în tratarea complexă a aerului și anume trecerea forțată a aerului printr-un bloc filtrant cu granule de săruri, în principal clorura de sodiu - explică vânzătoarea.

-          De asemenea ajută la scăderea problematicii sforăitului, la reducerea problemelor respiratorii ale fumătorilor așa cum ești și tu, iar eu sper să ajute natural să renunți mai ușor la fumat.

-          Bine, bine, vorbim - spun eu puțin revoltat că-mi atinge un punct sensibil.

-          Folosirea acestui aparat a avut rezultate favorabile în astm bronșic, bronșite astmatiforme, bronșite, bronșectazii, silicoze, recuperări în TBC și mucoviscidoză - continuă vânzătoarea.

Văzând că soția mea începuse să facă reclamă produsului de parcă și ea ar fi fost vânzătoare, m-am decis să cumpăr produsul. Credeam că scap repede din magazin pentru a merge să-l testez, dar soția mea a început să învestigheze și alte produse descoperite și neatinse în studiul ei. Eu am încredere în soția mea și mereu o ascult, aproape mereu, adică în majoritatea cazurilor... în unele zile și... circumstanțe.

Timpul a trecut și având acest aparat, mă simt de parcă aș fi mereu în concediu la minele de sare. Interesant.... Gata, vă las că intru la o nouă terapie plăcută!

 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020, iar imaginile au fost preluate de pe situl:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu