cluc24

duminică, 26 noiembrie 2017

Pătrățel, rapid și eficient

Gogonel revine dezamăgit din bucătărie:
-   Nu mai avem bere... și începe meciul!
-   Cum nu avem... am băut ieri, alaltăieri... – începe să numere pe degete, Pătrățel ca un elev silitor.
-   Ce ne facem – oftează Gogonel privind spre Pătrățel
-  Da... sigur nu avem! – confirmă vecinul după ce-și numără și degetele lăsate în jos.
-  Of... Gogoșar, tu nu ai bere nicăieri?
-  Nu – spune gazda, atentă la imaginile de pe laptop, pe care le studia împreună cu Maimuțel.
-  Merge fratele meu după bere..  nu Pătrățel? – intervine Maimuțel.
-   Nu găsim aici... doar în capătul orașului – oftează Gogonel. Aici este închis deja.
-   Daca tot mergi acolo, ia și niște cosmetice – spune Gogoșar turnând gaz peste foc...
-  Unde să meargă! Imediat începe meciul! Până vine înapoi, se termină și concluziile din studio – oftează Gogonel, sperind totuși ca vecinul său să aibă o soluție magică pentru licoarea care nu putea lipsi la un meci...
Pătrățel tace și face... Socotește și apoi se ridică de pe fotoliu.
-   Am timp. Voi ce vreți?
-   Dar mașina ajungi greu... E aglomerație...
Pătrățel îi face semn lui Gogonel să tacă, ia biletul cu notițele fetelor și pleacă în fugă. Gogonel s-a consolat cu gândul că nu va avea bere la emisiunea lui preferată.
Liniștea se așterne. Fetele sunt preocupate cu laptopul, iar Gogonel derulează programele. Privește la ceas și se oprește pe canalul de sport. Este publicitate, iar până să intre echipele pe teren, apare Pătrățel în cameră, cu berea și cosmeticele, așezându-se liniștit în fotoliu. Atât fetele, cât și Gogonel îl privesc insistent, renunțând la ceea ce făceau.
-  De unde ai făcut cumpărăturile?
-  De la magazinul din capătul orașului.
-  Da... așa scrie și pe bon – constată Gogoșar, studiind chitanța
-  Cum ai ajuns așa repede? – se miră Gogonel
-  Am condus prudent și am ales drumul ideal – răspunde prompt Pătrățel.
-  Mereu când am mers, am făcut aproape 70 de minute.. Și cu întorsul acasă... peste două ore – gândește Maimuțel, cu voce tare.
-   Am avut mijlocul de transport ideal. M-am strecurat printre mașini... am trecut prin apă, datorită protecției asigurate de autovehicul.
-  Cum te-ai strecurat? Doar n-ai demontat mașina în bucăți?
Maimuțel se apropie de fratele ei și-i pune mâna pe frunte:
-  Nu are temperatură.
-   De când ai bicicletă?
-  De două zile. Dar nu este bicicletă electrică, doar un biciclu electric! – susține cu tărie, Pătrățel.
-  Este cumva, cutia primită prin curier...
-  Da, Maimuțel. Este biciclul meu electric cu care mă strecor cu ușurință prin oraș, pe carosabil, pe trotuar, unde vreau!
-   De unde o ai?
-   De la AirMotion  – spune Gogoșar care găsise informația pe internet.
-   Așa este.
-    Vrei o cafea Pătrățel – întreabă Maimuțel fericită că a primit cosmeticele dorite, în timp ce căsca intens.
-   Nu. Am băut pe drum, până s-a încărcat biciclu.


Toți se uită mirați la Pătrățel. Acesta râde și le explică:
-  Biciclu are o putere a motorului de 700W, cu o baterie LG de 260Wh ce are autonomie de 25 km Nu l-am încărcat înainte, că nu aveam planificată plimbarea...
-  Și a durat 12 ore... formatarea bateriei? Sau ai făcut operațiunea altădată? Că ai venit super repede!
-  Nu! Nu discutăm de formatarea bateriei.... Păi ați văzut ce repede am venit! Autonomia de încărcare este pentru 25 km la 180 minute. Eu aveam nevoie de mai puține minute, pentru autonomie și distanță mai mică!
- Dacă a venit în cutie, este mic? – se bagă în discuție Gogonel.
- 503x790x322 mm. Are telecomandă wireless. Pentru conectare la smartphone.
- Vezi unde-l depozitezi frățioare – spune Maimuțel gânditoare.
- Nu-i problemă. Este izolat contra umezelii, rezistent la zgârieturi și coroziune chimică. Structura este din cadru de magneziu.
- Vine frigul și nu mai poți umbla – spune Gogonel în timp ce echipele de fotbal pătrund pe teren.
- Rezistă de la -10 la +40 grade Celsius. Deci... când este ger, nu mai facem cumpărături!  - spune Pătrățel, savurându-și berea proaspăt achiziționată.
-   Ce marcă este biciclu?

-  Airwheel S6... albastră – spune Pătrățel.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu