cluc24

miercuri, 23 martie 2022

Feminitatea - în viața de zi cu zi

 

Maria se privește în oglindă și-și pregătește fardurile. Se oprește pentru câteva secunde și-și trage sertarul de sub dulăpiorul din baie unde-și păstrează obiectele intime. Desface o cutie și scoate un chiloțel. În acel moment, se aude sunetul telefonului mobil care o face să tresară. Răspunde prompt:

- Da Măriuca!

- Maria, eu o să întârzii un pic...

- Bine, nu mă grăbesc, dar băieții o să fie agitați.

- Știu, dar știi, este ziua aceea din lună....

- Da, culmea este că și la mine este! Zici că suntem gemene, nu prietene!

- Da - spune Măriuca, puțin temătoare.

- Bine, hai grăbește-te - spune veselă Maria.

Sursa foto: situl Femi.Eko®


După terminarea convorbirii, Măriuca începe să se dezbrace pentru a-și schimba lenjeria intimă. După 30 de minute de activitate legată de alegerea vestimentației, Măriuca reusește să iasă pe ușa apartamentului, privind îngrijorată pe calendarul din hol, unde data acelei zile era încercuită cu roșu.

...

Marian privește insistent spre ușă. Marinel îl cercetează cu coada ochiului și-și comandă o bere. Marian începe să fie agitat:

- Greu ajung fetele!

- Așa este mereu. De ce te agiți? - întreabă Marinel.

- Azi este o zi deosebită.

- Cum așa? Ai primit mărire de salariu?

- Nu. Azi voi oferi un inel - spune sfios Marian.

- E ziua Mariei?

- Nu.

-  Atunci, cu ce ocazie îi oferi inel? Nu este nici Dragobete, nici 8 Martie, nici Valentine Day...

- Astăzi o voi cere de soție - spune Marian, iar Marinel rămâne cu gura deschisă, iar berea i se scurge pe cămașa alba.

...

Maria se așează pe scaunul de la masa restaurantului unde intrase fericită, ajutată de Marian cel curtenitor. Ea abordează o energie greu de stăpânit. Marinel o ajută pe Măriuca să-și ocupe locul, dar aceasta pare speriată și lovește cu cotul, tacâmurile aflate pe marginea mesei care se împrăștie pe jos. Chelnerul vine în grabă să ia tacâmurile căzute, însă se lovește de scaunul pe care Măriuca îl împinge în lateral:

- Mă duc până la baie - spune fata ieșind grăbită.

Chelnerul se lovise ușor cu capul de masa alăturată, dar încearcă să nu producă agitație. Până la urmă, tacâmurile sunt culese de angajatul care dispare în bucătărie de unde revine cu un alt set de ustensile.

Marian așteaptă cu nerăbdare să servească masa, ca apoi să ajungă la partea de vin și să-și regăsescă cuvintele pe care le alesese cu grijă, în fața propriei oglinzi, în seara precedentă.

Măriuca revine la masă, se asează de parcă ar sta pe cuie și citește meniul. Chelnerul vine să preia comanda. Maria își anunță preferințele culinare, iar Măriuca o completează:

- Vreau și eu meniul pe care-l servește Maria. Mă duc până la baie.

Chelnerul se ferește din calea fetei, evitând o nouă ciocnire cu scaunul și notează cele solicitate de către clienți, plecând din nou spre bucătărie. Marian începe o conversație banală despre vreme, trafic și filozofează despre viață.

Măriuca apare exact în momentul când chelnerul onorează comanda, ferindu-se din  nou, din calea ei. Se aude îndemnul „Poftă bună” pe trei voci, apoi se atacă bucatele. Maria mănâncă cu poftă, în timp ce Măriuca gustă precum un porumbel, după care se ridică:

- Mă duc la baie!

- Ai probleme?

- Nu Maria, îmi pudrez nasul.

- Vin și eu Măriuca - spune Maria însoțindu-și prietena.

Marian se uită după fete și suspină:

- Dacă merge atâta la baie, n-o să apuc nici să scot cutia cu inel din buzunar....

...

Maria se așează în fața oglinzii în timp ce Măriuca este agitată.

- Ce ai Măriuca?

- Sunt la... tot am impresia că-mi curge sângele prin lenjerie.

- Ești rănită... a, ești la menstruație...

- Da și sunt obosită, agitată...

- Menstruația este doar o sângerare vaginală normală. De ce te sperii?

- Nu știu... Am coșmaruri că-mi curge tot sângele, lumea se uită la mine și se sperie...

- Ai spus și tu, coșmaruri! Și eu am acum ciclu, dar este în regulă.

- Observ că ești relaxată, dar cum așa?

- Eu folosesc chiloți menstruali  și absorbante reutilizabile care sunt ușor de gestionat și extrem de confortabile.

Sursa foto proprie cu produse de pe situl Femi.Eko®


- Pe bune?

- Da, se folosesc pentru toate tipurile de flux menstrual, oferind protecție și în cazul incontinenței urinare, a secrețiilor zilnice și chiar împotriva transpirației abundente. Unele colege de-ale mele folosesc cupe menstruale.

- Referitor la chiloții menstruali, nu te strâng? Nu te jenează?

- Deloc, sunt confortabile, economice și cu un singur produs am protecție pentru o zi întreagă.

- Wow! Ce economie faci! Dar cupele menstruale nu au probleme?

- Nu. Toate aceste materiale sunt naturale, au fost testate de către cercetători și s-a constatat că nu au chimicale. Eu folosesc de peste 2 ani ani aceste produse și nu am avut iritații, sunt de asemenea reutilizabile și chiar reciclabile, deci prietenoase cu mediul.

- Ce interesant! Ar trebui să încerc și eu!

- Categoric. Îți recomand să faci întâi testul Femi.Eko®  ca să-ți verifici alegerea inițială, apoi să te apuci să-ți comanzi cele necesare.

Sursa foto: situl Femi.Eko®


- Ce înseamnă testul? Este ca testul de sarcină?

- Nu! Este un test în care completezi anumite informații despre tine și afli produsul ideal pentru a scăpa de grija lunară a temerilor și a coșmarurilor legate de menstruație.

- Bună idee! Mulțumesc! Ești ingenioasă!

- Sunt doar prietena ta, ingenioși au fost cei care au găsit ceea ce avem nevoie, noi femeile!

- Bărbații? - întreabă Măriuca.

- Nu, doar o gamă sustenabilă de produse ecologice, reutilizabile și sănătoase ce sunt dedicate femeilor cu menstruații normale sau abundente.

- Da... Deja mă simt mai bine !

- Bravo. Acum hai și rămâi la masă, că rămân nemăritată!

- Nu înțeleg?

- Marian are în buzunar o cutiuță, ce pare să aibă în interior un inel!

- Aha! Hai atunci, că poate uită cuvintele pe care le-o fi exersat! - spune Măriuca care-și luminează chipul. Dar ce ești Maria.... de vezi și în buzunare...

- Sunt atentă și perspicace....

 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2022.

 

 

 

 

2 comentarii: