cluc24

luni, 17 decembrie 2018

Haine frumoase fără stress!


Andrei este vesel pentru că se apropie concediul de Sărbători. Povestește cu dezinvoltură despre modul de organizare al evenimentelor ce urmează. După zece minute, acesta este întrerupt de un telefon primit de la soția lui care-i întunecă fața. După finalizarea apelului se asează, oftând, la biroul său. Mihai, cel mai tăcut dintre colegii săi îl privește cu interes. De la agitația pregătirilor de Sărbători, Andrei a trecut la o linște de nedescris. O colegă îl întreabă dacă este bine și dacă s-a întâmplat ceva grav. Andrei începe cu o voce domoală:
-          Așa este de Sărbători. Mai sunt și lucruri neplăcute de făcut.
-          Adică?
-          Trebuie să mergem la cumpărături. Soția mea are nevoie de o rochie nouă și iar vedem o mulțime de magazine, probe de haine și întrebările obișnuite: cum îmi stă?
-          Ce fain – spune o colegă.
-          Nu... După doua rochii, toate încep, apoi, să mi se pară la fel!
-          Cumpără online, cum fac eu – îi dă Mihai soluția salvatoare.
-          Și dacă nu se potrivește mărimea? Dacă nu-i place că au și alte prietene același model?
-          Comandă de la CONCEPTO. Ei realizează unicate.
-          Nu am auzit de ei...
-          Concepto este un brand ce a apărut în anul 2013 ca urmare a unei idei puse în practică de două surori ambițioase. Acolo găsești tot ceea ce-și dorește o femei și este doar la câteva clic-uri depărtare.
-          Da... Eu mi-am comandat o rochie roșie – spune o colegă. Aceste modele ale brandului au devenit celebre fiind prezentate în revistele internaționale: Vogue, L’officiel,  Cosmopolitan și online pe Daily Mail.
-          Colecțiile Concepto au trecut dincolo de granițele țării, fiind prezente în magazine din Europa și SUA. Purtând rochia m-am simțit precum celebritățile fidele brandului: Lady Gaga, Zendaya, Alessandra Ambrosio, Chiara Ferragni și Ariana Grande .
-          Auăleo! Sunt scumpe? Și de unde vin, din America? – se sperie Andrei
-          Aceaste colecții sunt realizate în Românie, compania având sediul în în Cluj-Napoca.
-          Dar găsesc ceva care să-i placă soției mele?
-          Mai mult ca sigur – spune Mihai. Soția mea este o clientă fidelă la ei.
Andrei rămâne sceptic....


Mai este puțin și va avea loc trecerea în Noul An. Petrecerea este în toi. Soția lui Andrei este în centrul atenției. Andrei își admiră soția care poartă o rochie neagră Angie, elegantă, superbă și sobră. Rochia se asortează perfect cu setul de cercei URSA SMALL Earrings din colecția Sandra Bendre care sunt eleganți, strălucitori și se potrivesc atât rochiei purtate cât și evenimentului în sine.


Colecția Sandra Bendre Concepto întregește imaginea fermecătoarei soții a lui Andrei, continuând cu Sirius Choker, ce păstrează liniile minimaliste ale mărcii. Piesa de piele este accesoriul ideal pentru combinație dintre rochia neagră și setul de cercei.

Andrei a rămas impresionat atât de frumusețea soției pe care o uitase de la un timp, când și de ușurința cu care-și satisfăcuse soția, oferindu-i cadourile mult dorite. Zâmbește. Uneori și un coleg mut din fire este util, când oferă soluții precum Concepto!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu