cluc24

marți, 11 decembrie 2018

Campanii de promovare


A fi blogger nu este nici ușor, dar nici greu dacă scrii din pasiune. Un blogger reprezintă o voce a onlin-ului care-și exprimă propriile păreri sau se asociază cu cele ale unor comunități.
Internetul a cucerit lumea, iar oamenii preferă informațiile din virtual în detrimentul celor scrise pe format clasic, de hârtie.
În prezent, publicitatea online este mult mai apreciată de către consumatori decât reclama offline. În acest scop există diferite criterii care clasifică blogurile, informațiile pe care le oferă și impactul acestora asupra vizitatorilor.
Acest impact al celebrității se verifică prin criterii și proceduri specifice de către o  Agentie SEO care poate coordona interacțiunea dintre companii (advertiseri) și bloguri prin diferite advertoriale.


Un advertorial este un articol care prezintă informații despre un produs, un serviciu și voalat sau nu, trimite un anumit public să viziteze situl unei companii.
În prezent există mai multe tipuri de Campanii pentru bloggeri unde acestia își demonstrează cailitățile și capacitățile de care dispun.
Aceste campanii pot fi de mai multe feluri: concursuri cu premii în urma jurizărilor, concursuri cu premii garantate, campanii cu articole plătite, campanii umanitare.
Campaniile au stabilite reguli specifice legate de cerințe, produse dorite a fi recomandate și de criterii pentru jurizare și validare. Sunt concursuri, campanii unde bloggerii trebuie să respecte cerințe stricte iar blogurile acestora să corespunde dorințelor sponsorilor. Se pot solicita bloguri de o anumită vechime, un anumit număr de articole publicate sau să fie specifice unei nise. De asemenea, unii sponsori solicită datele SEO de tip DA, PA.... pentru a vedea dacă colaborarea va fi fructuoasă. De multe ori se păcălesc, pentru că nu e bine să alergi după vrabia de pe gard când ai chiar și o cioară în mână!


Campaniile cu premii acordate în urma jurizărilor.
Sunt campanii în care bloggerii concep articole pentru promovarea produselor sponsorului și acesta le va studia, oferind premii celor care-i consideră îndreptățiți să le primească.
Aceste campanii implică bloggerii dornici de andrenalină, cărora le plac competițiile și vor să se autodepăsească în mod continuu.

Campanii cu premii garantate
În cadrul acestor campanii se fixează un număr de articole necesare și toți participanții care se încadrează în criteriile solicitate, vor primi câte un premiu, care în general sunt produse branduite.
În cadrul acestor camapnii articolele sunt mai ample și mai generoase pentru că nu apare stressul unei reale competiții.

Campanii cu articole plătite
În aceste campanii, sponsorii aleg anumite bloguri, care contra cost să le prezinte produsele, uneori să le și testeze. Aceste campanii au ca scop conștientizarea clienților că produsele prezentate corespund dorințelor și standardelor acestora.

Campanii umanitare.
Sunt campaniile dedicate pentru oameni, pentru mediu și pentru alte pricipii legate de umanitate. Strângerea de fonduri pentru salvarea unei vieți prin realizarea de operații medicală în țară și străinătate este una dintre cele mai uzuale campanii.

Ceea ce este important, o reprezintă corectitudinea informațiilor oferite pe bloguri. Un blogger trebuie să respecte adevărul și dacă nu cunoaște produsul sau serviciul din advertorial, să-i prezinte existența și apoi să lase la îndemâna cititorului, opțiunea de a alege.
Sunt sponsori care doresc reclamă agresivă, în care produsele și serviciile acestora să fie ridicate în slăvi, ceea ce de fapt demonstrează calitatea îndoielnică a acestora. Nu te poți lăuda că ai folosit un produs, sau ai beneficiat de unele servicii dacă nu le cunoști.
Este adevărat că uneori apar erori de comunicare dar totul face parte din viață. Uneori inițiatorul camapaniei este pus în mijlocul unei dispute legate de corectitudinea sponsorului, mai ales că unii, uită ceea ce au cerut.
De obicei juriul este alcătuit din angajați ai brandului care se promovează. Ei trebuie să fie obiectivi, nu subiectivi precum pot fi unii bloggeri care jurizează alți colegi de-ai lor, pe care-i cunosc și-i recunosc.
Sponsorul uită voit anumite elemente dar trebuie să-i iertăm că și ei sunt oameni, care au anumite obligații și au un raționament specific muncii lor....

Cea mai mare provocare a mea a fost să scriu articole prin care să salvez viața unor copii, care aveau mare nevoie de operații care din păcate nu se pot face decât în străinătate. Eu sunt gata mereu să intervin pentru cei aflați în suferință și sunt gata să-i ridic în slăvi pe cei care vor face din România noastră, o țară care să corespundă standardelor Uniunii Europene și să fie dată ca exemplu pozitiv! Aștept cu nerăbdare acele clipe și sunt conștient, că doar împreună putem reuși, dar trebuie să și vrem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu