În urmă cu câteva zile am
scris un articol
despre call-center Flanco, ca urmare a unui concurs solicitat de retailerul
autohton de produse IT&C, electrocasnice şi electronice.
Am fost printre cei 102
bloggeri care au sunat la call-center pentru a afla diverse informaţii precum produsele
și serviciile oferite, modul de plasare, status și livrare a comenzilor, soluțiil
de finanțare, garanţii şi mai ales cardul de fidelitate „Mereu Flanco”.
Precum am descris în cadrul
articolului, timpul de reacţie a fost în jurul a 40 de secunde, target stabilit
de această firmă. Răspunsul la apel a fost atât de scurt că aproape m-a
speriat, lăsându-mă fără replică. Am reapelat call-centerul pentru a verifica
dacă totul a fost real sau o simplă iluzie. Am constatat că se poate răspunde
solicitărilor clienţilor, nu doar 24 de ore din 24, 7 zile din 7, ci chiar în
timp scurt.
Conform comunicatului de
presă din 5 septembrie 2016, concluzia a fost una elocventă: „85% dintre
bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la
inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30
de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare
de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul
testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o
secundă mai mult decât obiectivul propus”.
Se poate spune că oricând
se poate face ceva şi în folosul clientului şi al timpului de care, acesta
dispune.
Felicitări Flanco şi succes
pe mai departe. Ai fost la înălţime.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu