cluc24

miercuri, 3 decembrie 2014

O durere care ucide…

Se apropie din nou, sărbătorile de Crăciun!  Fiecare își stabilește în detaliu, până în cele mai mici amănunte cum să-şi petreacă scurta vacanță!
Apoi vine Revelionul, care trebuie sărbătorit. Indiferent ce și cum se stabilește, la un moment dat, va apare neprevăzutul.
Da…contează mult și neprevăzutul…cât de …inevitabil este!
În urmă cu doi ani, imediat cum a “aterizat” vacanța, cu ocazia Crăciunului, m-am trezit cu un vizitator neașteptat. A venit ca o adiere de vânt…durerea de măsea.
Simțeam că înnebunesc. Am căutat și eu un cabinet stomatologic  dar parcă intraseră în pământ. Adică, fizic existau, dar personalul era dus cu ... colindul. Când eram mic, fugeam de dentiști...ca de râie...când auzeam de detartraj  mă lua cu friguri pe șira spinării!
După ce a trecut Crăciunul, durerea de măsea s-a mai liniștit... A intrat în hibernare!
Mereu mi-am zis, să fiu ferit de două dureri groaznice: de cap ( să nu fiu dus cu capul J ) și cea de măsea ( dacă doare...duce la foame J ).
Fericire mare, îmi fac planuri pentru Revelion. Ce bine că mai sunt și zile bune!
În sfârșit se apropie...încet...încet...ca și timpul ce trecuse greu când durerea de măsea mă atacase!
Ajungem și noi la petrecere, ocupăm loc la masă, apar bunătățile, licoarea curge și vrea să gust aperitivul când ... mă apucă o durere groaznică! Da...era de la măsea...Și-a adus aminte că este sărbătoare și trebuie să participe şi ea...
Brusc, nu mai eram atent la nimic, iau o pastilă ( ce bine era să fie pastila timpului! ) ... nimic. Iau o înghițitură de tărie...parcă este mai bine. Mai iau o pastilă...o înghițitură...apoi doar înghițitură și...
Durerea de măsea tot nu s-a amețit...dar eu...
Se lansează diferite chestii în aer, se aprind artificii...dar eu tot cu durerea, alături!
Până la urmă plecăm spre casă, fiecare dintre noi, iar eu încep să caut soluții și stomatologi...Problema ivită este fără soluție!
A doua zi, reusesc să găsesc un dentist. Sunt fericit. Ajung acolo, dar constat că eu eram mai normal, cu durere cu tot, decât el...doar sunt sărbători! Renunț, spunând că sunt vindecat, deoarece, acesta vroia să facă mai multe extracţii....
După două zile de suferințe, trec sărbătorile ... la fel  și durerea de măsea, dispare ca prin farmec, odată cu necesitatea prezenței la servici.
De atunci, îmi fac anual, control stomatologic, în apropierea perioadei de sărbători. Trebuie să fiu precaut, că nu se ştie...de unde sare durerea! Deci este momentul să mă pregătesc, din nou... J. Vreau să zâmbesc , de sărbători, deci, atenţie, Clinica Dentara Cris Smile, sosesc!

Un copil se plânge tatălui său.
- Dacă te doare atat de rău dintele acela, va trebui să mergem la un dentist. Sper că nu       
ţi-e frică?
- Nu, tăticule.
- Bravo, aşa te vreau, curajos! Să ştii că dentistul nu-ţi face nimic!
- Dacă e aşa, ce rost mai are să-l deranjăm?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu