cluc24

luni, 1 decembrie 2014

Despre cadouri

Ninge…ninge, dar nu încetişor!
Vin sărbătorile.....Da, chiar vin! Am aflat şi eu. De unde?! M-a sunat Moş Crăciun. Mi-a spus că este timpul să-mi aleg un cadou, deci trebuie să mă apuc de scris …. De ce? Ca să nu păţesc ca Ionescu! Să mă pregătesc de cadouri  !

Ionescu îşi îmbracă costumul, admirându-se în oglindă. Soţia se apropie de acesta:
-          Ce ducem cadou la familia Popescu?
-          Păi…
-          Să ducem sticla de vin de la Mitică.
-          Bine…Are o dedicaţie specială: Pentru prietenul meu cel mai bun.
-          Şi? Popescu nu poate fi prietenul tău cel mai bun?
-          Da…Aş fi vrut să-l beau de Revelion.
-          Mai primeşti până atunci.
-          Bine…
Ionescu fără chef, oferă sticla de vin, cadou la familia Popescu, cu ocazia Crăciunului. La o vorbă, îşi întreabă gazda:
-          Cine este domnul elegant?
-          Este Protopopescu….cumnatul lui Rădulescu…vecinul vostru…
-          Aha…
Crăciunul trece, vine Revelionul. Petrecere la familia Ionescu. Apare primul invitat, Rădulescu, Acesta oferă o sticlă de vin gazdei care rămâne pironit, cu ochii pe dedicaţie: “Pentru cel mai bun prieten”….

Da, important este să dăm din inimă cadoul oferit, pentru a nu reveni la noi… Ce putem oferi, plăcut, util şi unic?
Nimic mai simplu, cadouri  haioase : breloc ruletă în formă de roată, un gadget antistress pentru birou ( un Smiley care să ne aducă aminte să mai şi zâmbim), un colac deschizător de bere ( să ne salveze din situaţii limită…J ), un zar decizional ( ca să avem pe cine da vina dacă decizia luată nu a fost bună), sau becul antistress ( care să ne lumineze calea şi mintea…).




Dar fiind sărbătoare, putem cumpără şi nişte cadouri specifice evenimentului, adică cadouri de Craciun : pix din lemn cu decoraţiune ( pentru a nu ne uita gândurile), antistress Moş Nicolae, breloc clopoţel ( să ne aducă aminte de sărbători, să ne cheme la masă ), breloc metalic steluţă şi multe alte unicate. Acestea sigur nu vor reveni, sub altă formă de cadouri, fiind îndrăgite şi “adoptate” din prima clipă, fiind Top-Cadouri! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu