cluc24

miercuri, 17 decembrie 2014

Farmacia de lângă tine

Pătrățel intră fericit , vesel, uimind asistența. Gogoșar își ridică ochii de la ecranul laptop-ului, privind spre Maimuțel, întrebătoare.
-          Ce ai pățit frate? – întreabă Maimuțel, privind spre Pătrățel.
-          Nimic...rău.
-          Adică – intervine în discuție Gogonel?
-          Mi-am cumpărat tot ce-mi trebuie de sărbători, ca să mă simt bine!
-          Ești ferm convins? – întreabă Gogoșar, privindu-și vecinul
-          Da – răspunde fericit Pătrățel. Am liniște acum! Scap de agitație, de cozi...
-          Ești sigur? – insistă Gogoșar
-          Da.Da.De trei ori da!
-          M-ai ții minte Crăciunul de anul trecut?
-          Da...Atunci a fost altceva....
-          Ce a fost? – întreabă Gogonel.
-          Da, ce a fost ? - întreabă și Maimuțel
-          De Crăciun a avut durere de măsea, iar de Revelion, avea probleme ...la cap. Şi la stomac....
-          Era dus cu capul! – râde Gogonel.
-          A băut mult... – completeaza Maimuțel.
-          Nu...Am mâncat prea mult... – oftează satisfăcut Pătrățel.
-          Vezi ce faci anul ăsta! – spune preventiv, Maimuțel.
-          Sunt acoperit! – spune vesel Pătrățel
-          Cum așa?
-          Am fost la Vivat Familia .
-          Unde?
-          Ce familie?
-          Este o farmacie independentă. Sunt cele semnalizate cu Vivat. Există în fiecare oraș. Farmacia de lângă tine.
-          Și?
-          Acolo găsești trusa Vivat – setul de medicamente, adaptat nevoilor , sezonului...
-          Adică ți-a oferit tot ceea ce probabil îți trebuie...?
-          Da. Acum sunt liniștit...relaxat! – spune Pătrățel, punându-și palmele la ceafă. Am fost și mi-am rezolvat toate problemele…care sper să nu mai apară….
-          Și ai și ceva pentru prea multe dulciuri ?
-          Da.
-          Și pentru cap, răceală?
-          Da, categoric.
-          Cred că vom apela la tine , în caz de nevoie…doar suntem o familie! – spune Gogonel
-          Așa este Pătrățel? – întreabă Gogoșar.
-          Da. Suntem o mare familie! Vivat Familia Brasov  – răspunde Pătrățel.

Veselia îi molipsește și pe ceilalți , după care se întorc, la treburile lor, obișnuite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu